W Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Krakowie – Powiat Grodzki prowadzone są następujące rejestry:
-
rejestr pism przychodzących (dziennik korespondencji)
-
rejestr pism wychodzących
-
rejestr skarg i postanowień Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Krakowie w sprawie wyznaczenia terminów załatwienia spraw
-
rejestry prowadzonych postępowań administracyjnych i egzekucyjnych w administracji
-
rejestr aktów wewnętrznych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Krakowie – Powiat Grodzki (zarządzeń i poleceń służbowych)
-
rejestr interpelacji i wystąpień radnych Rady Miasta Krakowa
-
rejestr upoważnień
-
rejestr upoważnień do nakładania mandatów
-
rejestr postanowień, o których mowa w art. 59g ust. 1 ustawy – Prawo budowlane
-
rejestr przychodzących od inwestorów zawiadomień o zmianie kierownika budowy lub robót.
W Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Krakowie – Powiat Grodzki prowadzone są następujące ewidencje:
-
ewidencja decyzji, postanowień i zgłoszeń, o których mowa w art. 82b ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo budowlane
-
ewidencja rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
-
ewidencja zawiadomień o kontrolach, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy - Prawo budowlane
-
ewidencja wysłanych upomnień.
W Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Krakowie – Powiat Grodzki są przechowywane akta ostatecznie zakończonych postępowań administracyjnych i egzekucyjnych w administracji, które nie podlegają jeszcze przekazaniu do Urzędu Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Referat Archiwum, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków.