Kraków, dnia 31.05.2016 r.
MT.236.180.2.2016
Szanowni Państwo,
Zwracamy się do Państwa z zaproszeniem do złożenia ofert – zakup i dostawa 75 sztuk pakietów do dekontaminacji wstępnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, na podstawie art.25 ust.1 pkt1) ustawy z dnia 18 marca 2016 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z organizacją wizyty Jego Świątobliwości Papieża Franciszka w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Światowych Dni Młodzieży – Kraków 2016 (Dz. U. z dnia 24 marca 2016 r. , poz. 393).
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu i dostawy 75 sztuk pakietów do dekontaminacji wstępnej, spełniających wymagania określone w załączniku Nr 1, na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Przedmiot zamówienia winien spełniać wszystkie wymagania określone w załączniku Nr 1 oraz musi być zgodny z aktualnymi wytycznymi KG PSP. Jeden kompletny zestaw powinien zawierać 40 szt. zestawów (kompletów).
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 08 lipca 2016 r.
III.FORMA OFERTY
Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Do oferty należy załączyć:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV. SPOSÓB OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert, jest cena 100% a najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która przedstawi najniższą całkowitą cenę realizacji niniejszego zamówienia. Cena całkowita ma być przedstawiona liczbowo w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku, ma zawierać w sobie wszystkie koszty związane z realizacją i ma być niezmienna przez cały czas realizacji zamówienia.
V. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność za dostawę następować będzie przelewem na konto podane na fakturze na podstawie prawidłowo wystawionych faktur dostarczanych wraz z towarem, w terminie 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
VI. TERMIN, FORMA ORAZ MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę na formularzu oferty wraz z podpisanymi pozostałymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 07.06.2016 r. do godz. 12.00. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
2. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: zakup i dostawa 75 sztuk pakietów do dekontaminacji wstępnej dla Komendy Miejskiej PSP w Krakowie.
3. Adresy do doręczeń w formie:
a) Pisemnej na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków
b) E-mailem: sdm@psp.krakow.pl
c) Fax: 12 616 83 09
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego i jego następców prawnych o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
2. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.
3. Zamawiający o wyborze oferty poinformuje wyłącznie Wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia.
4. Jednocześnie informujemy, że tutejsza Komenda przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji dotyczących warunków umowy z wybranymi Wykonawcami, bezpośrednio po upływie terminu składania ofert. Wobec powyższego wskazane jest aby ofertę składała osoba posiadająca upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy.
ZAWIADOMIENIE o wyborze Wykonawcy
Szanowni Państwo,
W związku z zakończeniem postępowania prowadzonego na opisany wyżej zakres przedmiotowy uprzejmie informujemy, że Zamawiający za:
- najkorzystniejszą uznał ofertę Firmy:
BOXMET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, proponując cenę netto 167.850,00 zł., brutto 206.455,50 zł.
Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w zaproszeniu do złożenia ofert.
W postępowaniu złożono 6 ofert, w tym jedna została odrzucona.