DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. LUDWIKA I ANNY HELCLÓW W KRAKOWIE
DYREKTOR OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO:
REFERENT w SEKCJI PERSONALNEJ
I. Wymagania formalne
1. Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1-3 Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
2. Wykształcenie minimum średnie.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
UWAGA: Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
II. Wymagania dodatkowe
1. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
2. Znajomość przepisów zawartych w poniższych aktach prawnych:
a) Ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) oraz w przepisach wykonawczych, w szczególności w zakresie nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy oraz w zakresie urlopów pracowniczych i czasu pracy,
b) Ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
c) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1160 z późn. zm.),
d) Ustawie z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 2780) wraz z komentarzem.
3. Umiejętność analizowania przepisów prawa.
4. Umiejętność sporządzania dokumentacji w programie „Płatnik” (zgłaszanie pracowników i członków ich rodzin do ubezpieczeń ZUS; sporządzanie deklaracji rozliczeniowych DRA oraz imiennych raportów miesięcznych).
5. Znajomość obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym w zakresie środowiska Windows i pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel
6. Umiejętność redagowania pism.
7. Pożądane cechy osobowości: łatwość komunikacji, , systematyczność, terminowość, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej i samodyscyplina, umiejętność pracy zespołowej, odporność na stres i pracy pod presją czasu.
III. Zakres obowiązków
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz dbałość o ich kompletność.
2. Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych.
3. Ustalanie uprawnień urlopowych pracowników i prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
4. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, obowiązkowych badań lekarskich, szkoleń BHP pracowników oraz kontrola ich aktualności.
5. Naliczanie świadczeń należnych ze stosunku pracy, sporządzanie list płac oraz zaświadczeń o naliczonym wynagrodzeniu dla pracowników.
6. Sporządzanie obowiązkowej dokumentacji w programie „Płatnik” oraz przekazywanie jej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
7. Prowadzenie, ewidencja i kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich pracowników; terminowe kierowanie na badania wstępne, okresowe, kontrolne pracowników DPS oraz nadzór nad wykonywaniem dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników.
8. Sporządzanie sprawozdań (obsługa w zakresie działania komórki kadrowo-płacowej: platformy elektronicznej Biuletyn Informacji Publicznej (BIP), Portalu Sprawozdawczego GUS, Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS), systemu e-PFRON).
9. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
10. Prowadzenie dokumentacji Pracowniczych Planów Kapitałowych.
11. Wykonywanie innych zadań wynikających z zajmowanego stanowiska poleconych przez bezpośredniego przełożonego lub dyrektora.
IV. Warunki pracy i płacy:
1. Nazwa stanowiska pracy: Referent w Sekcji Personalnej.
2. Praca na podstawie umowy o pracę, w wymiarze 1 etat, na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
3. Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclców 2.
4. Czas pracy: pełny etat – praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.
5. Wynagrodzenie zasadnicze oraz inne elementy wynagrodzenia (dodatek stażowy, dodatek motywacyjny, nagroda na Dzień Pracownika Socjalnego, „13-stka”, świadczenia z ZFŚS) zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Helclów 2.
6. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV zawierające nr telefonu komórkowego.
3. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
4. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz zawierać oświadczenie w sprawie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem (np. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) i lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”).
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługujących osobie niepełnosprawnej, o których mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać listownie lub osobiście w sekretariacie w terminie do dnia 10.05.2024 r. do godz. 12:00 pod adresem:
Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów, ul. Helclów 2, 31-148 Kraków,
w zamkniętej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz adresem i numerem telefonu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent SP”.
Dokumenty można również składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@dpshelclow.pl (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) lub za pośrednictwem portalu ePUAP (w przypadku posiadania Profilu Zaufanego lub podpisu elektronicznego).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do DPS), nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 887 774 391.
VII. Ilość etatów:
1 etat.
Dyrektor
Józefa Grodecka
Klauzula informacyjna
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także RODO) informuję, iż:
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie przy ul. Helclów 2, zwany dalej także ADO lub DPS.
3) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie: adres e – mail: iod@dpshelclow.pl. Tel. 12 634 42 55 wew. 208.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a w celach związanych z przebiegiem rekrutacji na stanowisko Referent w Sekcji Personalnej.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty wykonujące na rzecz ADO usługi, które to podmioty zostały zobowiązane, na podstawie pisemnych umów o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, do zachowania wymaganej ochrony powierzonych danych osobowych, zgodnie z art. 28 ust. 3 RODO.
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie 12 miesięcy, licząc od miesiąca w którym prowadzona jest rekrutacja na stanowisko określone w pkt. 3. Po tym okresie Pana/Pani dane osobowe zostaną usunięte, z wyjątkiem przypadku, gdy na podstawie Pani/Pana zgody, przedmiotowe dane zostaną wykorzystane do innej rekrutacji w DPS.
8) Posiada Pani/Pan: prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
9) W celu skorzystania ze wskazanych wyżej praw mogą Państwo zgłosić się do ADO lub przesłać wniosek na adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów 2 listownie lub drogą elektroniczną: sekretariat@dpshelclow.pl
10) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.