Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie,
ul. Praska 25 30-329 Kraków
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Inspektor ds. administracyjnych (1/2 etatu)
1. Wymagania niezbędne:
a) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902) dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe z dwuletnim stażem pracy;
c) posiadanie minimum rocznego, udokumentowanego stażu pracy w administracji publicznej.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań na stanowisku pracy, w tym:
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 930, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów mających zastosowanie w pracy w DPS;
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.)
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2013 r. poz. 885, z późn. zm.)
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2016 r. poz. 23, z późn. zm.)
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2016 r. poz. 290, z późn. zm.)
- znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1446, z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych w szczególności rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67);
b) biegła znajomość obsługi komputera, programów biurowych Pakiet MS Office, swobodne poruszanie się w sieci Internet;
c) sprawność organizacyjna, dokładność, terminowość,
d) poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) kreatywność,
g) komunikatywność,
h) wysoki poziom kultury osobistej;
3. Zakres obowiązków:
1. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań.
2. dokonywanie przeglądów pomieszczeń ogólnoużytkowych i pokoi mieszkańców co do stanów czystości i wyposażenia.
3. organizowanie technicznych inspekcji budynków i urządzeń celem oceny ich stanu oraz kontrola wykonywania konserwacji, remontów.
4. prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych.
5. przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.
6. udział w komisjach odbioru robót wykonywanych w tutejszym Domu.
7. zastępstwo pracowników w dziale podczas nieobecności.
4. Warunki pracy:
a) umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony (możliwa konieczność odbycia w trakcie trwania umowy służby przygotowawczej);
b) wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1786).
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys zawodowy z adresem do korespondencji;
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
d) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
f) oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), na potrzeby związane z ogłoszonym naborem;
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie kandydata o niekaralności dot. skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności);
Uwaga! Kandydaci, którzy nie złożą kompletu wymaganych dokumentów, nie zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów w Sekretariacie DPS im. św. Jana Pawła II w Krakowie, ul. Praska 25, (osobiście lub listownie) w terminie do dnia 13.02.2017r.
Koperta musi zawierać adnotację: ”Nabór na wolne stanowisko pracy: „Inspektor ds. administracyjnych”.
O terminie decyduje data wpływu do sekretariatu DPS. Aplikacje, które wpłyną po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
7. Ilość etatów:
1/2 etat.
8. Nabór składa się z dwóch etapów:
- selekcji wstępnej - analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych;
- selekcji merytorycznej - rozmowa kwalifikacyjna.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mail lub telefonicznie.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wymienieni w protokole naboru, mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych w Sekretariacie DPS im. św. Jana Pawła II w Krakowie ul. Praska 25, w ciągu jednego miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru.
Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902), zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej na stronie DPS im. św. Jana Pawła II w Krakowie oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
Dyrektor
Beata Magiera
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne
Wyniki naboru na wolne stanowisko pracy w Dom Pomocy Społecznej im. Św. Jana Pawła II ()