W jaki sposób można ubiegać się o najem lokalu drogą bezprzetargową? Jak gospodarować takim lokalem? Jakie warunki należy spełnić biorąc udział w aukcji/przetargu? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą przedstawiciele Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w „Centrum Obywatelskim” na spotkaniach, które odbędą się 12 stycznia i 16 lutego br.
W jaki sposób można ubiegać się o najem lokalu drogą bezprzetargową? Jak gospodarować takim lokalem? Jakie warunki należy spełnić biorąc udział w aukcji/przetargu? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą przedstawiciele Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w „Centrum Obywatelskim” na spotkaniach, które odbędą się 12 stycznia i 16 lutego br.
Podczas spotkań omówione zostaną następujące tematy:
Udział w spotkaniu jest nieodpłatny.
Terminy:
Miejsce:
Centrum Obywatelskie
ul. Reymonta 20 (budynek Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana)
I piętro, sala szkoleniowo-konferencyjna
tel. 728 366 319
tel. 12 616 78 00
e-mail: mowis@um.krakow.pl
Rekrutacja:
Organizacje pozarządowe zainteresowane tematyką i udziałem w spotkaniu, proszone są o zgłaszanie swoich przedstawicieli drogą mailową na adres Damian.Szwed@um.krakow.pl w terminach:
W zgłoszeniu należy uwzględnić wybrany termin spotkania, nazwę organizacji, dane osób uczestniczących (imię, nazwisko) oraz dane kontaktowe.