Dokument archiwalny
Wydział Spraw Administracyjnych UMK wznawia obsługę klientów od dnia 4 maja 2020 r.

Informujemy, że od dnia 4 maja br. wznawiamy bezpośrednią obsługę klientów w lokalizacjach przy al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a oraz os. Zgody 2. Punkty Obsługi Mieszkańców zlokalizowane w galeriach handlowych pozostaną nieczynne.

 

Od dnia 11 maja br. Klienci będą przyjmowani w godzinach od 8:00 do 15:00 wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty.

 

Internetowa rezerwacja wizyty

 

Zachęcamy jednak do ograniczenia osobistych wizyt w urzędzie do niezbędnego minimum i korzystanie z możliwości załatwiania spraw przez Internet. Wszelkie informacje dostępne są na stronie BIP oraz www.obywatel.gov.pl.

 

Celem zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom wprowadzone zostało ograniczenie ilości klientów przebywających w budynku, która odpowiada ilości czynnych stanowisk obsługi, dlatego też prosimy o przychodzenie do urzędu kilka minut przed planowaną wizytą (wcześniej klient nie zostanie wpuszczony do budynku). Pracownik zajmujący się wpuszczaniem klientów do budynku poprosi o podanie imienia i nazwiska oraz sprawy w celu potwierdzenia dokonanej rezerwacji i skierowania do odpowiedniego stanowiska obsługi.

 

Decydując się na złożenie wniosku w Urzędzie Miasta Krakowa możesz zostać poproszony o chwilowe odsłonięcie twarzy - tak aby urzędnik mógł porównać ją ze zdjęciem na dokumencie tożsamości (dowód osobisty, paszport). Bardzo prosimy o zastosowanie się do powyższego. Jeżeli odmówisz, nie będziemy mogli zrealizować Twojego wniosku.

 

Przypominamy o obowiązku zakrywania ust i nosa oraz korzystania z rękawiczek jednorazowych i płynów dezynfekcyjnych. Prosimy także, aby posiadali Państwo własne długopisy.

 

Szczegółowe informacje o uruchamianych usługach oraz możliwości rezerwacji terminu wizyty w urzędzie:

 

Al. Powstania Warszawskiego 10

Internetowa rezerwacja wizyt: https://umawianiewizyt.um.krakow.pl/?branch=645

- dowody osobiste (przyjmowanie wniosków, wydawanie dowodów, przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego)

tel. 12 616 91 49

- ewidencja ludności (zameldowania, wymeldowania, nadawanie nr PESEL, zaświadczenia z ewidencji ludności)

tel. 12 616 93 32

- Referat Postępowań Meldunkowych (postępowania administracyjne w sprawie zameldowania, wymeldowania, anulowania zameldowania)

tel. 12 616 93 38, 12 616 93 39, 12 616 93 42

- Referat Handlu i Usług (zarządzanie Rynkiem Głównym, Małym Rynkiem, placem Szczepańskim, placem Wolnica, czasowe udostępnianie nieruchomości, handel, ogródki gastronomiczne, reklamy, roboty remontowo-budowlane, karty wędkarskie, rejestracja sprzętu do połowu ryb, zezwolenia na utrzymanie chartów, targowiska miejskie i in.)

tel. 12 616 93 17, 12 616 93 82, obsługa wyłącznie w wybrane dni tygodnia: poniedziałek, środa, piątek

- Referat Obrotu Napojami Alkoholowymi

tel. 12 616 93 04, 12 616 93 06, 12 616 93 10, obsługa wyłącznie w wybrane dni tygodnia: wtorek, czwartek

- Miejski Rzecznik Konsumentów

tel. 12 616 92 31, 12 616 92 32, 12 616 93 48

- Potwierdzanie profilu zaufanego

tel. 12 616 91 01

 

Ul. Wielicka 28a

Internetowa rezerwacja wizyt: https://umawianiewizyt.um.krakow.pl/?branch=1197

- dowody osobiste (przyjmowanie wniosków, wydawanie dowodów, przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego)

tel. 12 616 57 00, 12 616 57 01, 12 616 57 03

- ewidencja ludności (zameldowania, wymeldowania, nadawanie nr PESEL, zaświadczenia z ewidencji ludności)

tel. 12 616 57 00, 12 616 57 01, 12 616 57 03

- Biuro Rzeczy Znalezionych, zezwolenia na sprowadzenie zwłok lub szczątków ludzkich z zagranicy

tel. 12 616 57 11, 12 616 56 82

Punkt Obsługi Przedsiębiorcy

Internetowa rezerwacja wizyt: https://umawianiewizyt.um.krakow.pl/?branch=1220

- Wnioski do CEIDG

tel. 12 616 56 00

- Potwierdzanie profilu zaufanego, Informacja Punktu Obsługi Przedsiębiorcy

tel. 12 616 56 00

 

Os. Zgody 2

Internetowa rezerwacja wizyt: https://umawianiewizyt.um.krakow.pl/?branch=884

- dowody osobiste (przyjmowanie wniosków, wydawanie dowodów, przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego)

tel. 12 616 87 34, 12 616 87 30, 12 616 87 20

- ewidencja ludności (zameldowania, wymeldowania, nadawanie nr PESEL, zaświadczenia z ewidencji ludności)

tel. 12 616 87 35, 12 616 87 09

 

Prosimy o stosowanie się do wymogów sanitarnych, zachowanie bezpiecznych odległości oraz instrukcji wydawanych przez osoby nadzorujące ruch klientów i wpuszczające do budynków.

 


 

Podmiot publikujący:
Osoba odpowiedzialna:
TOMASZ POPIOŁEK - DYREKTOR WYDZIAŁU
Osoba publikująca:
ROBERT POPENDA
Data wytworzenia:
2020-04-30
Data publikacji:
2020-04-30
Data aktualizacji:
2020-05-15
 

Dziennik zmian komunikatu:


2020-06-30 00:00:05
ROBERT POPENDA
 Przeniesiono do archiwum
2020-05-15 15:26:42
ROBERT POPENDA
 Edycja
2020-05-15 15:15:46
ROBERT POPENDA
 Edycja
2020-05-15 15:15:41
ROBERT POPENDA
 Edycja
2020-05-04 09:43:40
ROBERT POPENDA
 Edycja
2020-05-04 09:40:48
ROBERT POPENDA
 Edycja
2020-05-04 07:13:54
ROBERT POPENDA
 Edycja
2020-05-04 07:13:48
ROBERT POPENDA
 Edycja
2020-04-30 19:49:35
ROBERT POPENDA
 Edycja
2020-04-30 19:49:31
ROBERT POPENDA
 Publikacja