Krakowskie Centrum Kontaktu
Referat Organizacyjny
Adres siedziby:
Aleja Powstania Warszawskiego 10, 31-541 Kraków
Zakres działania:Do zakresu działania Referatu Organizacyjnego (CK-01) należą następujące sprawy:
- prowadzenie Sekretariatu i obsługi administracyjno - biurowej Wydziału, obsługa skrzynki poczty elektronicznej Wydziału oraz elektronicznych skrzynek podawczych;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Wydziału (lista obecności, wyjścia służbowe/prywatne, plany urlopów wypoczynkowych, etatyzacja, zakresy czynności, karty badań lekarskich, zestawienia godzin nadliczbowych);
- współpraca z Wydziałem Organizacji i Nadzoru, w szczególności w zakresie wynagrodzeń,nagród kwartalnych, dodatków specjalnych, spraw socjalnych, szkoleń pracowników, delegacji służbowych, naboru na wolne stanowiska urzędnicze;
- prowadzenie i aktualizacja kart użytkowników urządzeń informatycznych i osobistego wyposażenia;
- prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych, w tym składanie zapotrzebowania na pieczęcie, przekazywanie ich pracownikom oraz prowadzenie ewidencji kasacji pieczęci urzędowych;
- prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Wydziale;
- prowadzenie ewidencji majątku trwałego, gospodarowanie składnikami majątkowymi powierzonymi Wydziałowi, w tym monitorowanie stanu ewidencji składników majątkowych oraz wykonywanie innych zadań wynikających z instrukcji gospodarowania składnikami majątkowymi;
- sporządzanie zamówień na materiały biurowe, wyposażenie biurowe, oraz bilety komunikacji miejskiej oraz ich rozdysponowanie dla potrzeb Wydziału;
- współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Wydziału przy przygotowywaniu projektów uchwał, zarządzeń itp.;
- koordynacja spraw w zakresie udostępniania informacji publicznej i ich publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej;
- koordynacja realizacji działań związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Polityką Bezpieczeństwa Informacji; współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie przetwarzania danych oraz obsługa aplikacji informatycznej System Ewidencjonowania Zbiorów, Administrowania i Monitorowania SEZAM;
- koordynacja publikacji na stronach Miejskiej Platformy Internetowej Magiczny Kraków w zakresie zadań realizowanych przez Wydział oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP MK), udzielanie odpowiedzi w Internetowym Dzienniku Zapytań;
- opracowywanie projektów upoważnień, pełnomocnictw Prezydenta Miasta Krakowa we współpracy z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Wydziału, ich ewidencja i aktualizacja;
- określanie zadań i wnioskowanie ich ujęcia w budżecie Miasta Krakowa;
- przygotowywanie projektu budżetu oraz planu finansowego i Wieloletniej Prognozy Finansowej odpowiednio w zakresie zadań i przedsięwzięć Wydziału;
- przygotowywanie analiz, opinii, projektów zarządzeń i uchwał oraz innych materiałów w ujęciu ekonomicznym w zakresie:
- rocznych i wieloletnich planów rzeczowo – finansowych,
- sprawozdań z działalności Wydziału;
- monitorowanie dysponowania środkami finansowymi Wydziału określonymi w budżecie zadań bieżących oraz proponowanie zmian budżetowych przy współpracy w tym zakresie z pozostałymi referatami;
- współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Krakowa w zakresie realizacji zadań określonych w budżecie Miasta Krakowa;
- przygotowanie dokumentacji finansowej dla rozliczenia zobowiązań zaciągniętych w ramach zadań budżetowych Wydziału i prowadzenie wewnętrznej ewidencji wydatków budżetu Wydziału;
- opracowywanie sprawozdań z realizowanych zadań budżetowych Wydziału;
- opracowywanie i konsultowanie projektów umów, zleceń, porozumień i aneksów, przygotowywanych i zawieranych przez Wydział oraz potwierdzanie finansowe zaangażowanych środków;
- prowadzenie wydziałowego rejestru umów zawieranych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;
Wstecz