Prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Wydziału oraz sekretariatu;
Udzielanie odpowiedzi w Internetowym Dzienniku Zapytań;
Bieżące ewidencjonowanie korespondencji wpływającej i wypływającej z Wydziału;
Prowadzenie spraw osobowych Wydziału (zakresy czynności, opisy stanowisk, karty badań, ewidencjonowanie urlopów wypoczynkowych i zwolnień lekarskich, listy obecności, książki wyjść służbowych i prywatnych);
Współpraca z Referatem Kadr w Wydziale Organizacji i Nadzoru w zakresie wynagrodzeń, spraw socjalnych oraz szkoleń pracowników Wydziału;
Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Wydziału w materiały biurowe, bilety komunikacji miejskiej, druki ścisłego zarachowania, druki i wzory pism powszechnie stosowanych w Wydziale;
Prowadzenie ewidencji pieczęci używanych w Wydziale, w tym: składanie zapotrzebowania na pieczęci, przekazywanie pieczęci pracownikom oraz ewidencjonowanie pieczęci przekazanych do kasacji;
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych Wydziału oraz Wydziałowej księgi kontroli;
Rozliczanie finansowe pracowników z wpłat kwot pieniężnych i przelewów, dokonanych w wyniku zastosowanych przez nich środków egzekucyjnych;
Rozliczanie wyciągów bankowych;
Naliczanie wynagrodzenia prowizyjnego zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami;
Prowadzenie rejestru uregulowań wewnętrznych Dyrektora Wydziału, przekazywanie ich kierownikom komórek organizacyjnych w celu zapoznania się i ich realizacji;
Prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem zadań Wydziału oraz Systemu Zarządzania Jakością;
Prowadzenie spraw związanych z BHP i ppoż;
Planowanie i analiza dochodów budżetowych realizowanych przez Wydział;
Analiza budżetowa i sporządzanie sprawozdań budżetowych;
Planowanie budżetu zadaniowego i nadzór nad jego realizacją;
Prowadzenie dziennika podawczego;
Ewidencjonowanie rachunków, faktur i umów, przygotowywanie wniosków o wypłatę oraz księgowanie wydatków rzeczowych Wydziału;
Prowadzenie archiwizacji dokumentów Wydziału;
Koordynacja realizacji działań związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, w tym obsługa aplikacji SEZAM (upoważnienia do przetwarzania danych osobowych w zbiorach i aplikacjach informatycznych);
Prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i interpelacji oraz wniosków o udzielenie informacji publicznej dotyczących działań Wydziału, bieżąca kontrola terminowości udzielania odpowiedzi;
Prowadzenie ewidencji zaleceń audytowych i kontrolnych oraz monitoring ich realizacji.