DYREKTOR ZARZĄDU INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I TRANSPORTU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Zarządzie Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków
Specjalista w Dziale Geodezji i Ewidencji Dróg – 1 etat
(Nr ref. 01 -18 )
1. Wymagania niezbędne (formalne):
b) wykształcenie: wyższe z zakresu geodezji i kartografii;
c) staż pracy: co najmniej 4 lata.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2) Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) dobra znajomość programu AutoCad;
b) prawo jazdy kat. B;
c) znajomość przepisów z zakresu:
- prawo geodezyjne i kartograficzne;
- o gospodarce nieruchomościami;
- o drogach publicznych;
- o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
- Ustawy kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących decyzji administracyjnych;
- Ustawy z o pracownikach samorządowych;
- Ustawy o samorządzie gminnym;
d) znajomość struktury oraz statutu ZIKiT w Krakowie ;
e) znajomość programów z pakietu MS Office;
f) umiejętność analizy geodezyjnej dokumentacji technicznej, dokumentacji geodezyjno-prawnej, treści ksiąg wieczystych, drogowych opracowań projektowych oraz znajomość procesów inwestycyjnych.
g) umiejętność pracy w zespole;
h) rzetelność, terminowość, dokładność, komunikatywność.
UWAGA: Przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku
3) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji dróg w systemie informatycznym;
b) prowadzenie zagadnień z zakresu kategoryzacji dróg;
c) opiniowanie drogowych opracowań projektowych;
d) opiniowanie wniosków dotyczących nabywania i zbywania nieruchomości oraz ich obciążania prawami obligacyjnymi lub rzeczowymi na rzecz osób trzecich;
e) udział w postępowaniach związanych z przejmowaniem działek zajętych lub przeznaczonych pod drogi oraz udział w postępowaniach egzekucyjnych o charakterze niepieniężnym;
f) reprezentowanie ZIKiT w postępowaniach komunalizacyjnych, reprywatyzacyjnych, rozgraniczeniowych, podziałowych oraz czynnościach geodezyjnych związanych z ustaleniem granic nieruchomości,
g) rozpoznawanie możliwości realizacji statutowych zadań ZIKiT w zakresie stanu prawnego nieruchomości;
h) pozyskiwanie materiałów z zasobów geodezyjnych oraz wieczystoksięgowych;
i) sporządzanie analiz stanu prawnego nieruchomości pozostających w zarządzie ZIKiT.
5) Warunki pracy i płacy:
a) Wymiar czasu pracy: pełny etat;
b) Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony;
c) Miejsce pracy: Dział Geodezji i Ewidencji Dróg, Kraków ul. Centralna 53;
d) Opis stanowiska pracy:
- praca w podstawowym systemie czasu pracy,
- praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej,
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu oraz w terenie,
e) Płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 2900 zł do 3500 zł brutto + dodatek stażowy + premia uznaniowa zgodnie z regulaminem premiowania ZIKiT.
6) Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy (do pobrania także w punkcie obsługi klienta ZIKiT) – podpisany odręcznie,
b) CV z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej i ze wskazaniem adresu e-mailowego
oraz numerem telefonu kontaktowego,
c) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
d) kserokopia dokumentów świadectw pracy, dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
e) w przypadku posiadania: kopie certyfikatów, kursów, szkoleń, itp.
f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
j) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
k) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7) Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków.
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. 01-18" - w terminie do dnia: 18.01.2018 r.
Decyduje data wpływu do ZIKiT. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy. Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl), na tablicy informacyjnej w siedzibie ZIKiT oraz na stronie Internetowej ZIKiT(www.zikit.krakow.pl).
Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. 12 616-74-29.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
INFORMACJE O LICZBIE KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMOGI FORMALNE
(Nr ref. 01-18)
Informuję, że oferty na ogłoszony nabór przesłało 5 kandydatów.
W wyniku przeglądu i oceny ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych stwierdzono, iż 4 aplikantów spełniło wymogi formalne.
Do następnego etapu naboru zakwalifikowało się 4 kandydatów.
Wyniki naboru na wolne stanowisko pracy Specjalista w Dziale Geodezji i Ewidencji Dróg – 1 etat (Nr ref. 01-18)