OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 132933 - 2011 data 09.05.2011 r.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 132933-2011 z dnia 2011-05-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Kraków
Termin składania ofert: 2011-05-17
Numer ogłoszenia: 136869 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miejskie Centum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 411 41 21, fax. 12 410 56 22.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
• W ogłoszeniu jest: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
• W ogłoszeniu powinno być: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
• W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków (sekretariat)..
• W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków (sekretariat)..
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
• W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 6. Stół kwadratowy 90 x 90 - szt. 20.
• W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 6. Stół kwadratowy 90 x 90 - szt. 31.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Kraków: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble
Numer ogłoszenia: 132933 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 411 41 21, faks 12 410 56 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszej części wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble obejmująca: 1. Szafa ubraniowa do pokoi pensjonariuszy (szer./wys./głęb. - 60/250/60) - szt. 61 2. Łóżko do pokoi pensjonariuszy z materacem - szt. 60 3. Szafka przyłóżkowa - szt. 60 4. Stół do pokoi pensjonariuszy (80/60) - szt. 26 5. Krzesła drewniane - szt. 215 6. Stół kwadratowy 90 x 90 - szt. 20 7. Fotel wypoczynkowy - szt. 18 8. Krzesła wyścielane - szt. 40 9. Krzesła wyścielane z podkładką biurową - szt. 30 10. Szafa magazynowa metalowa - szt. 21 11. Regał magazynowy - szt. 23 12. Regał archiwalny - szt. 10 13. Ławka do szatni - szt. 12 14. Wieszak wolnostojący - szt. 10 Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa i montaż wyposażenia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z uruchomieniem, 2) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 3 dni kalendarzowe, 3) gwarancja dla każdej pozycji wyposażenia nie może być krótsza niż - 24 miesiące, 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdego elementu wyposażenia. 5) wyposażenie powinno odpowiadać wszelkim normom oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach leczenia zbiorowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie dostawy mebli o wartości 50 000 zł każda, Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia o którym mowa w sekcji III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może dotyczyć terminu dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcpu.krakow.pl (zakładka bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zmiana ogłoszenie oraz SIWZ (zip)
Odpowiedzi na pytania 13.05.2011 (doc)
Odpowiedzi na pytania cz.2 13.05.2011 (doc)