ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH
Ujawnienie w ewidencji cmentarnej Zarządu Cmentarzy Komunalnych przysługującego prawa do dysponowania grobem/ niszą urnową.
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),- RODO, informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu prawach.
Biuro Obsługi Cmentarza Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie:
bądź w przypadku spraw dotyczących Cmentarza w Podgórkach Tynieckich – Biura obsługi P.U.K. Klepsydra ul. Wielogórska 16
w Krakowie.
Nie dotyczy.
a) dokument potwierdzający stopień pokrewieństwa lub powinowactwa z osobami (co najmniej jedną) pochowanymi w grobie.
b) odpis skrócony akt zgonu poprzedniego dysponenta grobu murowanego/niszy urnowej, w przypadku gdy nie został on pochowany na cmentarzu komunalnym w Krakowie, a ujawnienie w ewidencji cmentarnej stanu prawnego następuje na podstawie jego dyspozycji.
c) prawomocny wyrok sądu ustalający prawo do grobu ziemnego/murowanego/niszy urnowej.
d) prawomocne postanowienie sądu o stwierdzeniu nabycia spadku, ewentualnie notarialny akt poświadczenia dziedziczenia, po zmarłym będącym poprzednim dysponentem grobu murowanego/niszy urnowej, o ile spadkobierca jest spokrewniony/spowinowacony z pochowanym w grobie (pozostały małżonek zmarłego jego krewni zstępni, krewni wstępni, krewni boczni do 4 stopnia pokrewieństwa, powinowaci w linii prostej do 1 stopnia.),
Dokumenty, o których mowa w pkt. 2) powinny zostać przedłożone w odpisie bądź kserokopii, której zgodność z oryginałem została potwierdzona przez notariusza lub występującego w sprawie pełnomocnika strony, będącego adwokatem lub radca prawnym.
Dokument wymieniony w pkt. 2) lit. b) nie będzie wymagany w przypadku, gdy wynikające z niego fakty lub stan prawny są możliwe do ustalenia w oparciu o dokumenty urzędowe przedstawione uprzednio przez wnioskodawcę lub bazę danych ZCK.
Do 30 dni od dnia wpływu wniosku
Nie dotyczy.
Nie dotyczy.
Procedura jest dostępna:
a) w Biurach Obsługi Klienta w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych,
b) na stronie internetowej ZCK (www.zck-krakow.pl) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa (www.bip.krakow.pl).
Pełnomocnictwo dołącza się do wniosku.