Udostępnianie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników zatrudnionych w jednostkach zlikwidowanych, których akta znajdują się w zasobach Archiwum Urzędu Miasta Krakowa
Szanowny Kliencie zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu udostępnianie dokumentów z naszego Archiwum, o które wnioskujesz.
Informujemy, że:
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – ul. Wielopole 17a,
31-072 Kraków, adres e-mail: iod@um.krakow.pl.
Oddział Zarządzania Dokumentacją w UMK i Archiwum zakładowe, Osiedle Zgody 2, 31-949 Kraków
Film z tłumaczeniem opisu usługi na język migowy.
I. Wniosek o udostępnienie akt na druku stanowiącym załącznik do niniejszej procedury lub w innej dowolnej formie.
II. Załączniki do wniosku:
1) Pełnomocnictwo - w przypadku załatwiania sprawy w imieniu innego podmiotu.
2) Dowód wpłaty opłaty skarbowej – w przypadku gdy wnioskodawca ma obowiązek wniesienia opłaty skarbowej.
Brak
Nie dotyczy
Procedura jest dostępna w siedzibie Referatu Archiwum przy ul. Dobrego Pasterza 116a w Krakowie, w Punktach Obsługi Mieszkańców oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa.
1) We wniosku należy podać:
a) aktualny adres do korespondencji wraz z kodem pocztowym i numerem telefonu;
b) nazwisko używane w okresie zatrudnienia;
c) datę urodzenia
d) pełną nazwę (bez skrótów) zakładu pracy wraz z okresem zatrudnienia;
e) jakie dokumenty mają zostać wydane;
f) cel wydania zaświadczenia, jeśli wnioskodawca wnosi o wydanie zaświadczenia na podstawie akt osobowo-płacowych.
2) Osobom, które pracowały w jednostkach zlikwidowanych, których akta znajdują się w Archiwum Urzędu Miasta Krakowa, nie wydaje się zaświadczeń o zatrudnieniu i o zarobkach na druku Rp-7, a jedynie uwierzytelnione kserokopie kartotek zarobkowych lub list płac.
3) W przypadku braku kartotek zarobkowych i list płac wnioskodawcy wydaje się uwierzytelnione kserokopie dokumentów płacowych znajdujących się w jego teczce akt osobowych.
4) Uwierzytelnione kserokopie list płac wydawane są w takiej formie, aby - w myśl ustawy o ochronie danych osobowych - niemożliwa były identyfikacja zarobków innych niż wnioskodawca osób na niej figurujących.
5) Pełna lista jednostek zlikwidowanych, których akt znajdują się w tutejszym archiwum dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa.
6) W przypadku, gdy wnioskodawca zwróci się o dokumentację jednostki zlikwidowanej, której akta nie znajdują się w tutejszych zasobach, Oddział Zarządzania Dokumentacją w UMK i Archiwum zakładowe - w miarę możliwości - udziela informacji, gdzie należy szukać przedmiotowych akt lub odsyła podanie wnioskodawcy do odpowiedniej instytucji.