Udostępnianie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta Krakowa oraz w byłych Urzędach Dzielnicowych będących w zasobach Archiwum Urzędu Miasta Krakowa
Szanowny Kliencie zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu udostępnianie dokumentów z naszego Archiwum, o które wnioskujesz.
Informujemy, że:
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – ul. Wielopole 17a,
31-072 Kraków, adres e-mail: iod@um.krakow.pl.
Referat Archiwum przy ul. Dobrego Pasterza 116a, Kraków.
I. Wniosek o udostępnienie akt na druku stanowiącym załącznik do niniejszej procedury lub w innej dowolnej formie.
II. Załączniki do wniosku:
1) Pełnomocnictwo - w przypadku załatwiania sprawy w imieniu innego podmiotu;
2) Dowód wpłaty opłaty skarbowej – w przypadku gdy wnioskodawca ma obowiązek wniesienia opłaty skarbowej;
Brak
Nie dotyczy
Procedura jest dostępna w siedzibie Referatu Archiwum przy ul. Dobrego Pasterza 116a w Krakowie, w Punktach Obsługi Mieszkańców oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa.
We wniosku należy podać:
a) aktualny adres do korespondencji wraz z kodem pocztowym i numerem telefonu;
b) nazwisko używane w okresie zatrudnienia;
c) datę urodzenia;
d) pełną nazwę (bez skrótów) zakładu pracy wraz z okresem zatrudnienia;
e) jakie dokumenty mają zostać wydane;
f) cel wydania zaświadczenia, jeśli wnioskodawca wnosi o wydanie zaświadczenia na podstawie akt
osobowo-płacowych.