Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Wersja dokumentu z dnia 2019-01-25 11:31:43

|
Wnioski elektroniczne i karty usług oraz formularze z 
|
W związku z nowelizacją ustawy o informatyzacji działalności podmiotów wykonujących zadania publiczne udostępniamy klientom Urzędu możliwość skorzystania z formularzy elektronicznych na platformie ePUAP podzielonych według następujących kategorii:
Legenda:
- Usługa realizowana w całości drogą elektroniczną
- Usługa realizowana częściowo drogą elektroniczną
- Pismo, zgodnie z przepisami szczególnymi, nie wymagaja podpisu
WAŻNE!
Przed wysłaniem wniosku przez platformę ePUAP prosimy zapoznać się z wymaganiami dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Krakowa.
Architektura, budownictwo
Decyzja o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości
Pozwolenie na budowę obiektu zniszczonego w wyniku działania żywiołu
Pozwolenie na budowę, Zmiana pozwolenia na budowę
Pozwolenie na rozbiórkę obiektów budowlanych
Pozwolenie na rozbiórkę obiektu zniszczonego w wyniku działania żywiołu
Przeniesienie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy na innego inwestora
Przeniesienie pozwolenia na budowę na rzecz innego inwestora
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
• według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 778 z późn. zm.)
Ustalanie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Ustalanie warunków zabudowy
Wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wydanie dziennika budowy/rozbiórki
Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wydawanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Zaświadczenie o samodzielności lokalu mieszkalnego lub lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalne
Zaświadczenia z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego celem urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego ze względu na wymogi przepisów prawa lub posiadanie interesu prawnego
Zgłoszenie budowy - wykonania robót budowlanych
Zgłoszenie odbudowy obiektu budowlanego zniszczonego w wyniku działania żywiołu
Zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego
Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części
Zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego zniszczonego w wyniku działania żywiołu
Zgoda na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych
Geodezja i kartografia
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
• według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 778 z późn. zm.)
Wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wydanie zaświadczenia o położeniu budynku
Gospodarka i przedsiębiorczość
Postępowanie dotyczące opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
Wydawanie zaświadczeń o przedsiębiorcy wpisanym do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej do dnia 31 grudnia 2011 r. przez Prezydenta Miasta Krakowa
Zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych, w trakcie imprez organizowanych na otwartym powietrzu lub w pomieszczeniach (kat. ABC)
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorców, których działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę (katering)
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości alkoholu do 4,5% oraz piwa, powyżej 4,5% do 18% oprócz piwa oraz powyżej 18%, przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (kat. ABC- detal)
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości alkoholu do 4,5% oraz piwa, powyżej 4,5% do 18% z wyjątkiem piwa oraz powyżej 18% alkoholu, przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży (kat. ABC- gastronomia)
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości alkoholu do 4,5% oraz piwa, przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (kat. A-detal)
Zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych
Infrastruktura, komunikacja i transport
Czasowa rejestracja pojazdu na wniosek właściciela w celu umożliwienia:
1) wywozu pojazdu za granicę,
2) przejazdu z miejsca zakupu lub odbioru pojazdu na terytorium RP,
3) przejazdu związanego z koniecznością dokonania badania technicznego lub naprawy.
Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu oraz przywrócenie:
1) samochody ciężarowe oraz przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 tony
2) ciągniki samochodowe
3) pojazdy specjalne
4) autobusy
Profil kandydata na kierowcę (PKK)
Przeprowadzenie egzaminu w zakresie transportu drogowego taksówką
Rejestracja pojazdów nowych
Rejestracja pojazdu używanego sprowadzonego z zagranicy
Rejestracja pojazdów używanych zarejestrowanych na terenie RP
Wpis w prawie jazdy potwierdzający odbycie kwalifikacji wstępnej, wstępnej przyspieszonej, wstępnej uzupełniającej, wstępnej uzupełniającej przyspieszonej, szkolenia okresowego (wymiana prawa jazdy)
Wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego lub karty pojazdu na wniosek właściciela pojazdu
Wydanie wtórnika licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy/osób lub wydanie wypisu w przypadku utraty – udzielonej przed dniem 15.08.2013 r.
Wydanie wtórnika:
a) prawa jazdy,
b) pozwolenia do kierowania tramwajem.
Wydanie zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne, wykonywane w krajowym niezarobkowym przewozie drogowym osób lub rzeczy
Wydanie zezwolenia na wjazd i postój pojazdu na drogach wewnętrznych Rynku Głównego, Małego Rynku, placu Szczepańskiego oraz placu Wolnica
Wydanie dodatkowych wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy/osób – udzielonej przed dniem 15.08.2013 r.
Wydawanie międzynarodowego prawa jazdy
Wydawanie prawa jazdy i pozwolenia na kierowanie tramwajem/wydanie prawa jazdy (zmiana danych)
Wykreślenie wpisu z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców
Wymiana dowodu rejestracyjnego w związku z:
1) brakiem miejsca na kolejne wpisy terminów badania technicznego
2) zmianą danych osobowych
Wymiana prawa jazdy
Wyrejestrowanie pojazdu
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego
Zmiana danych wpisanych do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców niepowodująca rozszerzenia zakresu szkolenia
Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy/osób – udzielonej przed dniem 15.08.2013 r.
Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
Zmiana zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne, wykonywane w krajowym niezarobkowym przewozie drogowym osób lub rzeczy
Zwrot zatrzymanego lub cofniętego prawa jazdy
Inne sprawy urzędowe
Wydanie zgody na udostępnienie/wykorzystanie herbu Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa
Przyjmowanie i wydawanie rzeczy znalezionych. Udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych
Wniosek do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów
Kultura
Nadawanie przez Prezydenta Miasta Krakowa Odznaki Honoris Gratia
Mieszkalnictwo, nieruchomości
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
• według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 778 z późn. zm.)
Wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Ochrona środowiska
Decyzja o przeniesieniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na rzecz innego podmiotu
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego zawsze znacząco oddziaływać na środowisko
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego zawsze znacząco oddziaływać na środowisko w przypadku wniosku o ustalenie zakresu raportu
Postępowanie kompensacyjne - wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza dla nowo wybudowanej instalacji lub zmienionej w sposób istotny, lokalizowanej na obszarze, na którym zostały przekroczone standardy jakości powietrza
Przyjęcie innej dokumentacji geologicznej sporządzonej w przypadku:
1. wykonywania prac geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasobów złoża kopaliny lub zasobów podziemnych,
2. wykonywania prac geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi,
3. likwidacji otworu wiertniczego.
Przyjmowanie zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót geologicznych
Rejestracja sprzętu pływającego do połowu ryb
Udostępnianie informacji geologicznej, do której prawa przysługują Skarbowi Państwa, podlegającej nieodpłatnemu wykorzystaniu
Wpis (skreślenie wpisu), zmiana danych w rejestrze zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej
Wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza
Zatwierdzanie projektu robót geologicznych, których wykonanie nie wymaga uzyskania koncesji
Zatwierdzanie dokumentacji geologicznej lub jej zmian (w formie dodatku)
Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów dla osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych oraz osób fizycznych usuwanych z przyczyn nie związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej
Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów usuwanych w związku z inwestycją prowadzoną przez osoby prawne i inne jednostki organizacyjne oraz osoby fizyczne na cele związane z prowadzeniem działalności gospodarczej
Zgłoszenie eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko – przydomowa oczyszczalnia ścieków
Zgłoszenie instalacji wprowadzających gazy lub pyły do powietrza, z których emisja nie wymaga pozwolenia
Zgłoszenie projektu robót geologicznych dotyczącego:
a) wiercenia w celu wykorzystania ciepła Ziemi,
b) wykonywania wkopów oraz otworów wiertniczych o głębokości do 30 m w celu wykonywania ujęć wód podziemnych na potrzeby poboru wód podziemnych w ilości nieprzekraczającej 5 m3 na dobę na obszarach górniczych utworzonych w celu wykonywania działalności metodą otworów wiertniczych
Organizacja imprez i promocja
Udzielanie przez Prezydenta Miasta Krakowa wsparcia (patronat honorowy, członkostwo w komitecie honorowym) przedsięwzięciom i wydarzeniom
Udzielenie zezwolenia na organizowanie imprezy masowej na terenie Miasta Krakowa
Wydawanie wydawnictw promocyjnych
Pisma ogólne
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek w Urzędzie Miasta Krakowa
Podatki i opłaty
Wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego dla osób fizycznych
Wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego dla osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających takiej osobowości
Skargi wnioski i petycje
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków
Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji
Sprawy obywatelskie, akty stanu cywilnego
Jednorazowa ustawowa zapomoga z tytułu urodzenia dziecka (BECIKOWE)
Jednorazowe świadczenie z tytułu urodzenia się dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu – Za Życiem
Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny
Specjalny zasiłek opiekuńczy
Sprostowanie aktów stanu cywilnego
Świadczenia z Funduszu Alimentacyjnego
Świadczenie pielęgnacyjne
Świadczenie rodzicielskie
Świadczenie wychowawcze
Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców i danych jednostkowych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanych z dowodami osobistymi
Uzupełnienie aktów stanu cywilnego
Wydawanie decyzji o pozwoleniu na sprowadzanie zwłok lub szczątków ludzkich z obcego państwa
Wydawanie odpisów z rejestru stanu cywilnego
Wydawanie zaświadczenia o stanie cywilnym
Wydawanie dowodów osobistych
Wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego
Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego i czasowego
Wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego (nie dotyczy cudzoziemców)
Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały lub czasowy
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy (nie dotyczy cudzoziemców)
Zasiłek pielęgnacyjny
Zasiłek rodzinny i dodatki do zasiłku rodzinnego
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej (nie dotyczy cudzoziemców)
Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy (nie dotyczy cudzoziemców)
Zgłoszenie urodzenia w formie dokumentu elektronicznego
Turystyka i sport
Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, niebędących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
Wybory i referenda
Dopisywanie do spisu wyborców
Udostępnienie rejestru wyborców Gminy Miejskiej Kraków
Wpisanie do stałego rejestru wyborców Gminy Miejskiej Kraków wyborcy posiadającego obywatelstwo polskie, na jego wniosek
Zwierzęta
Wpis (skreślenie wpisu), zmiana danych w rejestrze zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej
Dziennik zmian dokumentu:
2020-07-31 11:24:19
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2020-04-09 13:46:23
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2020-03-16 22:22:59
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2020-01-14 10:02:53
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2020-01-03 11:11:02
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-12-18 13:55:11
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-12-18 13:53:58
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-12-13 12:02:50
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-12-13 10:14:02
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-05-27 12:09:55
MARCIN PIETRYGA
Edycja
2019-02-25 14:46:06
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-02-25 14:32:05
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-01-25 11:31:43
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-11-19 08:16:44
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-10-25 07:38:23
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-06-13 10:45:18
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-06-01 08:35:03
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-05-30 10:23:39
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-05-30 10:21:16
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-04-19 14:53:16
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-04-19 14:42:19
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-09 13:30:16
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-06 08:40:44
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-05 14:58:17
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-05 14:24:32
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-01 11:02:39
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-02-14 11:34:27
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-01-24 11:45:03
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-01-23 08:38:15
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-01-17 11:00:00
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-01-09 09:27:29
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-12-22 08:33:18
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-12-21 12:22:59
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-07-28 15:29:51
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-07-28 15:27:00
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-07-05 09:02:26
ŁUKASZ ROMANISZYN
Edycja
2017-05-12 08:54:00
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-05-04 15:32:45
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-21 14:46:35
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-19 10:53:55
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-19 10:36:02
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-19 10:28:22
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-13 15:03:47
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-06 09:23:42
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-06 09:18:08
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-06 09:05:38
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-06 08:49:22
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-01 09:19:45
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-01 09:17:46
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-02-23 09:20:05
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-02-23 09:19:17
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-02-23 09:09:07
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-09-07 09:06:41
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-09-07 08:41:31
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-09-07 08:25:10
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-06-27 12:30:03
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-06-27 10:35:24
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-04-15 12:42:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-03-10 09:17:21
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-03-10 08:13:20
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-03-10 07:55:18
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-02-26 09:43:56
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-02-26 09:40:45
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-01-13 09:01:30
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-10-27 09:06:54
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-09-21 12:35:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-07-31 10:13:08
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-06-10 12:26:50
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-06-01 10:39:57
MARIUSZ ŻUREK - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-05-11 13:51:19
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-05-08 07:29:44
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-04-21 08:40:12
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-03-05 11:07:21
TOMASZ ŻUREK - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-02-25 12:34:15
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-10-06 10:13:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-08-01 13:29:02
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-08-01 13:24:41
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-08-01 11:16:33
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-07-31 07:25:02
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-07-31 07:24:23
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-07-07 08:26:49
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-07-07 08:11:55
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-06-02 08:09:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-05-27 13:07:01
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-05-27 12:58:17
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-05-21 11:36:53
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-05-02 07:49:15
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-29 08:42:58
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-29 08:40:05
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-29 08:34:25
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-29 08:23:14
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-28 14:29:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-28 14:17:57
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-03-10 13:23:46
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-12-02 10:22:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-11-05 13:40:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-10-09 13:28:58
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-10-09 13:23:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-07-26 09:59:52
RAFAŁ PATYNA - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-06-26 13:55:40
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-03-27 08:48:45
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-03-27 08:47:27
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-03-27 08:35:22
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-02-25 10:44:03
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-01-31 14:31:46
BEATA PYCH-WALA - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-01-31 07:38:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-01-28 14:12:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-12-06 13:30:21
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-11-08 14:33:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-10-17 11:55:34
BEATA PYCH-WALA - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-08-24 09:44:16
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-07-03 13:47:03
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-05-16 07:28:13
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 09:38:37
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 09:21:58
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 09:10:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 08:37:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 08:24:11
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-17 14:55:06
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-17 12:34:02
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-16 11:17:01
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-16 11:16:03
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-05 10:54:01
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 14:05:34
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 14:04:04
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 13:51:40
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 13:40:35
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 13:25:57
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-30 15:01:54
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-30 13:35:06
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-29 09:29:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-29 09:16:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-28 07:57:39
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-27 11:51:55
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-26 07:45:16
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-19 13:03:20
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-02-01 14:53:42
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-02-01 12:17:38
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-12-08 10:28:14
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-12-08 10:15:36
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-12-05 13:18:27
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:16:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:14:18
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:09:08
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:07:23
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:02:47
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:46:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:45:29
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:43:54
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:43:10
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:34:37
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:32:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:27:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:15:06
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:09:52
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:03:10
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-01-25 09:47:36
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-01-13 08:31:19
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:46:18
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:37:55
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:29:27
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:28:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:18:29
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 13:14:44
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 11:46:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 10:04:54
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 10:03:25
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 10:02:51
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 07:58:39
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 07:57:32
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 07:56:24
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-08 15:12:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-05 14:02:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-05 14:01:28
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-05 10:56:12
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-04 14:00:34
RAFAŁ PATYNA - REDAKCJA BIP
Publikacja