Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Wersja dokumentu z dnia 2017-03-06 09:05:38

|
Wnioski elektroniczne i karty usług oraz formularze z 
|
W związku z nowelizacją ustawy o informatyzacji działalności podmiotów wykonujących zadania publiczne udostępniamy klientom Urzędu możliwość skorzystania z formularzy elektronicznych na platformie ePUAP podzielonych według następujących kategorii:
Legenda:
- Usługa realizowana w całości drogą elektroniczną
- Usługa realizowana częściowo drogą elektroniczną
- Pismo, zgodnie z przepisami szczególnymi, nie wymagaja podpisu
WAŻNE!
Przed wysłaniem wniosku przez platformę ePUAP prosimy zapoznać się z wymaganiami dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Krakowa.
Architektura, budownictwo
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
• według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 199 z późn. zm.)
Wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Zaświadczenia z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego celem urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego ze względu na wymogi przepisów prawa lub posiadanie interesu prawnego
Ustalanie warunków zabudowy
Ustalanie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Zgłoszenie budowy - wykonania robót budowlanych
Zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego
Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części
Zaświadczenie o samodzielności lokalu mieszkalnego lub lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalne
Pozwolenie na budowę obiektu budowlanego zniszczonego w wyniku działania żywiołu
Pozwolenie na rozbiórkę obiektu zniszczonego w wyniku działania żywiołu
Zgłoszenie odbudowy obiektu budowlanego zniszczonego w wyniku działania żywiołu
Zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego zniszczonego w wyniku działania żywiołu
Przeniesienie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy na innego inwestora
Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Pozwolenie na budowę, Zmiana pozwolenia na budowę
Przeniesienie pozwolenia na budowę na rzecz innego inwestora
Pozwolenie na rozbiórkę obiektów budolwanych
Wydanie dziennika budowy/rozbiórki
Zgoda na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych
Decyzja o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości
Geodezja i kartografia
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
• według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 199 z późn. zm.)
Wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wydawanie zaświadczenia o położeniu budynku
Gospodarka i przedsiębiorczość
Postępowanie dotyczące opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
Wydawanie zaświadczeń o przedsiębiorcy figurującym w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa przed przekazaniem do CEIDG
Zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych, w trakcie imprez organizowanych na otwartym powietrzu lub w pomieszczeniach (kat. ABC)
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorców, których działalność polega na organizowaniu przyjęć (kat. ABC- catering)
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości alkoholu do 4,5% oraz piwa, przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (kat. A-detal)
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości alkoholu do 4,5% oraz piwa, powyżej 4,5% do 18% oprócz piwa oraz powyżej 18%, przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (kat. ABC- detal)
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, o zawartości alkoholu do 4,5% oraz piwa, powyżej 4,5% do 18% z wyjątkiem piwa oraz powyżej 18% alkoholu, przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży (kat. ABC- gastronomia)
Zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych
Infrastruktura, komunikacja i transport
Czasowa rejestracja pojazdu na wniosek właściciela w celu umożliwienia:
1) wywozu pojazdu za granicę,
2) przejazdu z miejsca zakupu lub odbioru pojazdu na terytorium RP,
3) przejazdu związanego z koniecznością dokonania badania technicznego lub naprawy.
Rejestracja pojazdów nowych
Profil kandydata na kierowcę (PKK)
Przeprowadzenie egzaminu w zakresie transportu drogowego taksówką
Rejestracja pojazdu używanego sprowadzonego z zagranicy
Rejestracja pojazdów używanych zarejestrowanych na terenie RP
Wpis w prawie jazdy potwierdzający odbycie kwalifikacji wstępnej, wstępnej przyspieszonej, wstępnej uzupełniającej, wstępnej uzupełniającej przyspieszonej, szkolenia okresowego (wymiana prawa jazdy)
Wydawanie prawa jazdy i pozwolenia na kierowanie tramwajem/wydanie prawa jazdy (zmiana danych)
Wydanie wtórnika licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy/osób lub wydanie wypisu w przypadku utraty – udzielonej przed dniem 15.08.2013 r.
Wydanie wtórnika nalepki kontrolnej
Wydanie wtórnika:
a) prawa jazdy,
b) pozwolenia do kierowania tramwajem.
Wydawanie międzynarodowego prawa jazdy
Wydanie zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne, wykonywane w krajowym niezarobkowym przewozie drogowym osób lub rzeczy
Wydanie zgody na wjazd i postój pojazdu na drogach wewnętrznych Rynku Głównego, Małego Rynku, Placu Szczepańskiego oraz Placu Wolnica
Wydanie dodatkowych wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy/osób – udzielonej przed dniem 15.08.2013 r.
Wydanie kopii dowodu rejestracyjnego/pozwolenia czasowego zatrzymanego przez organy kontroli ruchu
Wydanie zaświadczenia z powodu utraty dowodu rejestracyjnego/karty pojazdu
Wykreślenie wpisu z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców
Wymiana prawa jazdy
Wyrejestrowanie pojazdu
Zamówienie wtórnika tablic(y) rejestracyjnej(ych)
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego
Zmiana danych wpisanych do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców niepowodująca rozszerzenia zakresu szkolenia
Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy/osób – udzielonej przed dniem 15.08.2013 r.
Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
Zmiana zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne, wykonywane w krajowym niezarobkowym przewozie drogowym osób lub rzeczy
Inne sprawy urzędowe
Wydanie zgody na udostępnienie/wykorzystanie herbu Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa
Przyjmowanie i wydawanie rzeczy znalezionych na terenie Gminy Kraków, Udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie Gminy Kraków
Wniosek do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów
Kultura
Nadawanie przez Prezydenta Miasta Krakowa Odznaki Honoris Gratia
Mieszkalnictwo, nieruchomości
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.)
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.)
Wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Ochrona środowiska
Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów usuwanych w związku z inwestycją prowadzoną przez osoby prawne i inne jednostki organizacyjne oraz osoby fizyczne na cele związane z prowadzeniem działalności gospodarczej - z wyjątkiem inwestycji związanych z budową lub przebudową dróg
Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów dla osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych oraz osób fizycznych usuwanych z przyczyn nie związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej
Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów zagrażających funkcjonowaniu sieci uzbrojenia terenu oraz usuwanych w związku z modernizacją sieci
Wniosek o wydanie decyzji na legalizację urządzenia wodnego i ustalenie opłaty legalizacyjnej
Wniosek o pozwolenie wodnoprawne na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych, będących własnością innych podmiotów, ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego
Pozwolenie wodnoprawne na gromadzenie ścieków oraz odpadów w obrębie obszarów górniczych utworzonych dla wód leczniczych
Pozwolenie wodnoprawne na:
a. długotrwałe obniżenie poziomu zwierciadła wody podziemnej,
b. piętrzenie wody podziemnej,
c. odwodnienie obiektów lub wykopów budowlanych jeżeli zasięg leja depresji wykracza poza granice terenu, którego zakład jest właścicielem oraz odwodnienie zakładów górniczych.
Pozwolenie wodnoprawne na wykonanie urządzeń wodnych. Dotyczy w szczególności:
a. budowli: piętrzących, upustowych, przeciwpowodziowych i regulacyjnych, a także polderów przeciwpowodziowych, kanałów i rowów,
b. zbiorników, obiektów zbiorników i stopni wodnych,
c. stawów rybnych oraz stawów przeznaczonych do oczyszczania ścieków, rekreacji lub innych celów,
d. obiektów służących do ujmowania wód powierzchniowych oraz podziemnych,
e. obiektów energetyki wodnej,
f. wylotów urządzeń kanalizacyjnych służących do wprowadzania ścieków do wód lub urządzeń wodnych oraz wylotów urządzeń służących do wprowadzania wody lub wód do urządzeń wodnych,
g. stałych urządzeń służących do połowu ryb lub do pozyskiwania innych organizmów wodnych,
h. murów oporowych, bulwarów, nabrzeży, pomostów, przystani, kąpielisk,
i. stałych urządzeń służących do dokonywania przewozów międzybrzegowych.
Pozwolenie wodnoprawne na regulację wód oraz zmianę ukształtowania terenu na gruntach przylegających do wód, mającą wpływ na warunki przepływu wody
Pozwolenie wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód. Dotyczy w szczególności:
a. poboru oraz odprowadzenia wód powierzchniowych lub podziemnych,
b. wprowadzania ścieków do wód lub do ziemi,
c. sztucznego zasilania wód podziemnych,
d. piętrzenia oraz retencjonowania śródlądowych wód powierzchniowych,
e. korzystania z wód do celów energetycznych,
f. wydobywania z wód kamienia, żwiru, piasku oraz innych materiałów a także wycinania roślin z wód lub z brzegów – z wyjątkiem obszarów bezpośredniego zagrożenia powodzią.
Zgłoszenie eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko – przydomowa oczyszczalnia ścieków
Postępowanie kompensacyjne - wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza dla nowo wybudowanej instalacji lub zmienionej w sposób istotny, lokalizowanej na obszarze, na którym zostały przekroczone standardy jakości powietrza
Wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza
Rejestracja sprzętu pływającego do połowu ryb
Zgłoszenie instalacji wprowadzających gazy lub pyły do powietrza, z których emisja nie wymaga pozwolenia
Wydawanie pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji, której funkcjonowanie, ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności, może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego zawsze znacząco oddziaływać na środowisko
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego zawsze znacząco oddziaływać na środowisko w przypadku wniosku o ustalenie zakresu raportu
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
Uzgodnienie w zakresie ochrony środowiska, pod kątem ochrony zieleni (dotyczy inwestycji)
Decyzja o przeniesieniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na rzecz innego podmiotu
Ustalenie linii brzegu dla wód, z wyłączeniem śródlądowych dróg wodnych
Przyjmowanie zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót geologicznych
Zatwierdzanie projektu robót geologicznych, których wykonanie nie wymaga uzyskania koncesji
Zatwierdzanie dokumentacji geologicznej oraz jej zmian (w formie dodatku)
Przyjęcie innej dokumentacji geologicznej sporządzonej w przypadku:
1. wykonywania prac geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasobów złoża kopaliny lub zasobów podziemnych,
2. wykonywania prac geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi,
3. likwidacji otworu wiertniczego.
Przyjmowanie zgłoszenia projektu robót geologicznych dotyczącego wykorzystania ciepła Ziemi
Udostępnianie informacji geologicznej, do której prawa przysługują Skarbowi Państwa, podlegającej nieodpłatnemu wykorzystaniu
Wpis do rejestru prowadzących transport odpadów, którzy są zwolnieni z obowiązku uzyskiwania zezwolenia na transport odpadów
Wpis (skreślenie wpisu), zmiana danych w rejestrze zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej
Organizacja imprez i promocja
Udzielanie przez Prezydenta Miasta Krakowa wsparcia (patronat honorowy, członkostwo w komitecie honorowym) przedsięwzięciom i wydarzeniom
Wydawanie materiałów promocyjnych (tj. gadżetów i wydawnictw)
Udzielenie zezwolenia na organizowanie imprezy masowej na terenie Miasta Krakowa
Pisma ogólne
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek przez Urząd Miasta Krakowa
Podatki i opłaty
Wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego dla osób fizycznych osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających takiej osobowości
Skargi wnioski i petycje
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków
Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji
Sprawy obywatelskie, akty stanu cywilnego
Sprostowanie aktów stanu cywilnego
Świadczenie wychowawcze
Uzupełnienie aktów stanu cywilnego
Wydawanie odpisów z rejestru stanu cywilnego
Wydawanie dowodów osobistych
Wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego
Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego i czasowego
Wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego (nie dotyczy cudzoziemców)
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej (nie dotyczy cudzoziemców)
Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy (nie dotyczy cudzoziemców)
Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców i danych jednostkowych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanych z dowodami osobistymi
Wydawanie zezwolenia na sprowadzanie zwłok lub szczątków ludzkich z obcego państwa
Turystyka i sport
Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, niebędących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
Wybory i referenda
Dopisanie do spisu wyborców
Udostępnienie rejestru wyborców Gminy Miejskiej Kraków
Zwierzęta
Wpis (skreślenie wpisu), zmiana danych w rejestrze zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej
Wydawanie zezwoleń na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców
Dziennik zmian dokumentu:
2020-07-31 11:24:19
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2020-04-09 13:46:23
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2020-03-16 22:22:59
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2020-01-14 10:02:53
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2020-01-03 11:11:02
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-12-18 13:55:11
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-12-18 13:53:58
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-12-13 12:02:50
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-12-13 10:14:02
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-05-27 12:09:55
MARCIN PIETRYGA
Edycja
2019-02-25 14:46:06
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-02-25 14:32:05
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2019-01-25 11:31:43
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-11-19 08:16:44
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-10-25 07:38:23
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-06-13 10:45:18
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-06-01 08:35:03
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-05-30 10:23:39
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-05-30 10:21:16
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-04-19 14:53:16
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-04-19 14:42:19
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-09 13:30:16
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-06 08:40:44
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-05 14:58:17
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-05 14:24:32
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-03-01 11:02:39
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-02-14 11:34:27
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-01-24 11:45:03
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-01-23 08:38:15
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-01-17 11:00:00
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2018-01-09 09:27:29
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-12-22 08:33:18
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-12-21 12:22:59
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-07-28 15:29:51
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-07-28 15:27:00
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-07-05 09:02:26
ŁUKASZ ROMANISZYN
Edycja
2017-05-12 08:54:00
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-05-04 15:32:45
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-21 14:46:35
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-19 10:53:55
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-19 10:36:02
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-19 10:28:22
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-04-13 15:03:47
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-06 09:23:42
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-06 09:18:08
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-06 09:05:38
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-06 08:49:22
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-01 09:19:45
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-03-01 09:17:46
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-02-23 09:20:05
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-02-23 09:19:17
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2017-02-23 09:09:07
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-09-07 09:06:41
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-09-07 08:41:31
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-09-07 08:25:10
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-06-27 12:30:03
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-06-27 10:35:24
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-04-15 12:42:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-03-10 09:17:21
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-03-10 08:13:20
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-03-10 07:55:18
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-02-26 09:43:56
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-02-26 09:40:45
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2016-01-13 09:01:30
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-10-27 09:06:54
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-09-21 12:35:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-07-31 10:13:08
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-06-10 12:26:50
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-06-01 10:39:57
MARIUSZ ŻUREK - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-05-11 13:51:19
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-05-08 07:29:44
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-04-21 08:40:12
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-03-05 11:07:21
TOMASZ ŻUREK - REDAKCJA BIP
Edycja
2015-02-25 12:34:15
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-10-06 10:13:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-08-01 13:29:02
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-08-01 13:24:41
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-08-01 11:16:33
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-07-31 07:25:02
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-07-31 07:24:23
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-07-07 08:26:49
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-07-07 08:11:55
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-06-02 08:09:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-05-27 13:07:01
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-05-27 12:58:17
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-05-21 11:36:53
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-05-02 07:49:15
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-29 08:42:58
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-29 08:40:05
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-29 08:34:25
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-29 08:23:14
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-28 14:29:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-04-28 14:17:57
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2014-03-10 13:23:46
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-12-02 10:22:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-11-05 13:40:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-10-09 13:28:58
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-10-09 13:23:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-07-26 09:59:52
RAFAŁ PATYNA - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-06-26 13:55:40
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-03-27 08:48:45
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-03-27 08:47:27
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-03-27 08:35:22
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-02-25 10:44:03
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-01-31 14:31:46
BEATA PYCH-WALA - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-01-31 07:38:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2013-01-28 14:12:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-12-06 13:30:21
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-11-08 14:33:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-10-17 11:55:34
BEATA PYCH-WALA - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-08-24 09:44:16
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-07-03 13:47:03
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-05-16 07:28:13
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 09:38:37
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 09:21:58
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 09:10:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 08:37:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-19 08:24:11
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-17 14:55:06
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-17 12:34:02
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-16 11:17:01
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-16 11:16:03
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-05 10:54:01
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 14:05:34
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 14:04:04
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 13:51:40
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 13:40:35
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-04-02 13:25:57
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-30 15:01:54
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-30 13:35:06
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-29 09:29:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-29 09:16:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-28 07:57:39
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-27 11:51:55
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-26 07:45:16
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-03-19 13:03:20
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-02-01 14:53:42
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2012-02-01 12:17:38
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-12-08 10:28:14
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-12-08 10:15:36
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-12-05 13:18:27
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:16:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:14:18
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:09:08
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:07:23
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 13:02:47
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:46:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:45:29
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:43:54
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:43:10
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:34:37
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:32:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:27:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:15:06
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:09:52
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-11-22 12:03:10
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-01-25 09:47:36
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2011-01-13 08:31:19
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:46:18
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:37:55
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:29:27
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:28:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-12-06 09:18:29
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 13:14:44
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 11:46:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 10:04:54
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 10:03:25
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 10:02:51
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 07:58:39
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 07:57:32
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-09 07:56:24
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-08 15:12:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-05 14:02:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-05 14:01:28
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-05 10:56:12
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
Edycja
2010-11-04 14:00:34
RAFAŁ PATYNA - REDAKCJA BIP
Publikacja