Rozmowy indywidualne, zabawy rozwijające mowę i logiczne myślenie, zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela i pod jego kierunkiem.
8.30 ŚNIADANIE
9.00 – 14.00 – praca wychowawcza, edukacyjna i opiekuńcza z zakresu podstawy programowej.
Sytuacje edukacyjno - wychowawcze organizowane przez nauczyciela, aktywność ruchowa, badawcza, plastyczna, muzyczna, konstrukcyjna dziecka, spacery, wyjazdy, wycieczki, realizowane w oparciu o nową podstawę programową.
12.00 OBIAD
Działalność indywidualna dziecka pod kierunkiem nauczyciela wspierająca jego wszechstronny rozwój, praca kompensacyjna- wyrównawcza. Zajęcia dodatkowe.
14.30 PODWIECZOREK
• Zabawy wg zainteresowań dzieci, zabawy w grupach, oddziaływania nauczyciela rozwijające i kształtujące indywidualny rozwój dziecka.