Najważniejsze informacje z zakresu mieszkalnictwa na czas pandemii.

 

Jak mogę złożyć wniosek?

Wniosek można wysłać pocztą, wypełniony wrzucić do urny w Wydziale lub dla poszczególnych usług złożyć elektronicznie ( w przypadku ML-07 procedury ML-19 i ML-27).

 

Co z potwierdzeniem wniosku przez administrację?

Wniosek nie musi być potwierdzony przez administrację. Z uwagi na epidemię Wydział Mieszkalnictwa sam pozyska niezbędne informacje z administracji.

 

Problemy z pozyskaniem potrzebnych dokumentów.

Dokumenty, których pozyskanie z uwagi na epidemię jest utrudnione (np. zaświadczenia) można donieść w terminie późniejszym. Jeżeli mają Państwo wyznaczony termin uzupełnienia dokumentacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

Z uwagi na epidemię nie złożyłem wniosku w terminie. Co z wysokością opłat?

W trakcie procedowania jest zarządzenie PMK, zgodnie z którym osoby, którym umowa najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego wygasa w okresie 14.03.2020r. – 30.06.2020r. nadal będą miały naliczaną stawkę socjalną. Należy pamiętać, aby wniosek złożyć do 30.06.2020 roku (choćby nieuzupełniony).

 

Oglądanie lokali.

W celu obejrzenia zaoferowanego lokalu należy skontaktować się z administracją. Jeżeli są Państwo zainteresowani, istnieje możliwość zapoznania się ze stanem lokalu poprzez obejrzenie zdjęć zrobionych przez administrację.

 

Do kogo należy kierować prośbę w sprawie obniżki/ rezygnacji z pobierania opłat czynszowych za lokale użytkowe w nieruchomościach z udziałem GMK/SP i jak wygląda podejmowanie decyzji?

Wnioski o obniżkę/rezygnacje z pobierania opłat czynszowych za lokal użytkowe należy składać do zarządcy/administratora nieruchomości. Decyzja podejmowana jest po uzgodnieniu ze współwłaścicielami nieruchomości lub ich przedstawicielami ustawowymi.

 

 

Dziennik zmian dokumentu:


2020-04-29 09:43:55
ELŻBIETA RZYCKA
 Edycja
2020-04-29 09:29:44
ELŻBIETA RZYCKA
 Publikacja