BIP MJO - Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

DYREKTOR

ZARZĄDU BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KRAKOWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W ZARZĄDZIE BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KRAKOWIE

UL. BOLESŁAWA CZERWIEŃSKIEGO 16, 31-319 KRAKÓW

 

 

Starszy Referent/Specjalista w Referacie Technicznym

nazwa stanowiska pracy

 

1. Wymagania niezbędne (formalne):

  1. Spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).
  2. Wykształcenie wyższe.

Osoby, które nie spełniają wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

 

 

2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

  1. Znajomość statutu Miasta Krakowa i statutu ZBK oraz wynikających z niego zadań.
  2. Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
  3. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań.
  4. Znajomość przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
  5. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
  6. Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
  7. Znajomość przepisów ustaw z zakresu prawa samorządowego, w szczególności przepisów prawnych regulujących ustrój, kompetencje i finanse publiczne samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz aktów wykonawczych do nich.
  8. Umiejętność przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności umiejętność opracowania dokumentacji pozwalającej na wszczęcie zamówienia publicznego.
  9. Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania i formułowania wniosków, ciekawość zawodowa.
  10. Dobra znajomość programów pakietu MS Office.
  11. Preferowane wykształcenie wyższe: prawnicze, administracyjne, techniczne, ekonomiczne.
  12. Dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych.

 W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat może zostać poddany innym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).

 

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp) oraz postępowań, do których przepisów ustawy pzp się nie stosuje.
  2. Udział w pracach komisji przetargowej. Wykonywanie, w zakresie wynikającym z powierzonej w pracach komisji funkcji, wszelkich czynności w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia przewidzianych ustawą pzp, Regulaminem Pracy Komisji Przetargowej ZBK oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
  3. Sprawdzanie dokumentów dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert wykonawców pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków.
  4. Przygotowywanie wzorów umów na roboty budowlane, usługi i dostawy.
  5. Redagowanie pism i prowadzenie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami.
  6. Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  7. Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ZBK.


4. Warunki pracy i płacy:

  1. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  2. Płaca zasadnicza: od 2.800 zł. do 3.200 zł. brutto miesięcznie + premia uznaniowa miesięczna zgodnie z regulaminem wynagradzania + dodatek stażowy za wysługę lat.
  3. Zatrudnienie na okres, co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).


5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 


6. Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum Vitae (CV).
  2. Dokumenty poświadczające wykształcenie, kursy, szkolenia (kserokopia).
  3. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (kserokopia – w przypadku wymaganego doświadczenia/stażu pracy w ogłoszeniu o naborze).
  4. Własnoręcznie podpisane oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.
  5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
  6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Oferty będące odpowiedzią na ogłoszony nabór należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, w terminie do dnia 16.11.2018 r. z dopiskiem na kopercie TT-43/18.
  2. Decyduje data wpływu do Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
  3. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. O terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
  5. Oryginały dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie (https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=32&dok_id=22169) oraz na tablicy informacyjnej ZBK.

 

8. Ilość etatów: 1 etat

 

 

Katarzyna Zapał

Dyrektor ZBK

 

 

 

 

Wyniki naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Technicznym Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie (TT-43/18)