BIP Archiwalny - A_CKU (data archiwizacji: 2019-10-10, powód archiwizacji: ZGODNIE Z UCHWAŁĄ NR XXI/411/19 Rady Miasta Krakowa)

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą:

os. Szkolne 21 (tel. 12 644-51-66; 12 642-19-00)

zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych

 (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.)

ogłasza nabór

na wolne stanowisko urzędnicze - referent administracyjny oraz ds. archiwum

(pełny wymiar czasu pracy tj. 1  etat)

 

 

1. Wymagania niezbędne (formalne):

  • wymagania zgodne z art. 6 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk  urzędniczych

  • wykształcenie co najmniej średnie

  • posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku

  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • cieszy się nieposzlakowaną opinią

     

2.  Wymagania  dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

  • znajomość zagadnień prawa oświatowego,

  • znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych (np. fax, ksero)

  • umiejętność korzystania z Internetu

  • znajomość Statutu Centrum

  • znajomość struktury szkoły

  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych

     

3.  Zakres obowiązków  referenta administracyjnego obejmuje w szczególności:

  • Zapewnienie prawidłowej i kulturalnej obsługi petentów w sekretariacie uczniowskim:

  • Przyjmowanie dokumentów kandydatów do szkół dla dorosłych oraz ich ewidencjonowanie.
  • Przygotowanie dokumentacji słuchaczy szkół dla dorosłych przystępujących do egzaminów semestralnych, poprawkowych, dojrzałości.
  • Przygotowanie dokumentacji szkół dla dorosłych do zakończenia roku szkolnego
  •   przygotowanie protokołów egzaminacyjnych
  • wydawanie druków arkuszy ocen
  • Wypisywanie legitymacji oraz identyfikatorów dla słuchaczy szkół dla dorosłych.
  • Wypisywanie zaświadczeń dla słuchaczy szkół dla dorosłych.
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie szkół dla dorosłych.
  • Prowadzenie listy słuchaczy i ich kontrola z dziennikami.
  • Sporządzanie odpisów arkuszy ocen
  • Przyjmowanie i wydawanie dokumentów słuchaczy szkół dla dorosłych.
  • Sporządzanie sprawozdań  SIO w zakresie szkół dla dorosłych.
  • Prowadzenie pełnej działalności informacyjnej w zakresie funkcjonowania szkół dla dorosłych /gabloty itp./
  • przygotowywanie i przepisywanie pism zleconych przez Dyrektora

  • przyjmowanie rozmów telefonicznych

  • odbieranie i wysyłanie poczty drogą elektroniczną

  • obsługa portali związanych z działalnością placówki

  • obsługa urządzeń biurowych

  • prowadzenie księgi doręczeń korespondencyjnych oraz prowadzenie dziennika podawczego

 

 

 

 

 Referenta ds. archiwum obejmuje w szczególności:

I.         Prowadzenie archiwum szkolnego:

  • Przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych szkoły oraz

    sprawdzanie ich ze spisem zdawczo-odbiorczym.

  • Sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania akt do odpowiedniej kategorii

    archiwalnej.

  • Porządkowanie i przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich

    zabezpieczanie.

  • Prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego.

  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi i nadzór w zakresie udzielania wiążących

    wyjaśnień i pouczeń w sprawie klasyfikacji akt i przekazywania ich do archiwum

    zakładowe.

  • Udostępnianie zasobów archiwalnych pracownikom Centrum m. in:

  1. dokumenty do wypisywania świadectw i duplikatów świadectw
  2. dokumenty do odpisów arkuszy ocen i protokołów
  3. teki akt osobowych
  4. dokumentów z poszczególnych komórek
  5. listy płac
  6. oraz innych archiwizowanych dokumentów w Centrum
  • Wydawanie dokumentów złożonych do szkoły znajdujących się w archiwum szkolnym.
  • Wydawanie duplikatów, odpisów świadectw, arkuszy ocen.
  • Dbanie o ład, porządek oraz estetyczny wygląd archiwum.
  • Utrzymanie stałych kontaktów i współpraca z Archiwum Państwowym w celu
  • brakowania oraz przeprowadzania kasacji.
  • Współpraca z Archiwum w Małopolskim Kuratorium Oświaty.

 

4. Warunki pracy i płacy

płaca zasadnicza:  wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2014r. (poz. 1786)

miejsce pracy: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Matejki, 31-977 Kraków, os. Szkolne 21

Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony, a następnie na czas nieokreślony

Zatrudnienie od 01.12.2018r.

Godziny pracy:  08:00 – 16:00 (poniedziałek – niedziela) i 10:00 – 18:00 (środa – piątek co drugi tydzień)

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

1) List motywacyjny,

2) Curriculum Vitae

3) Kopie dyplomów, świadectw potwierdzających kwalifikacje

4) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe

5) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

6) Dokumenty potwierdzające staż pracy

7) Dowód osobisty do wglądu (część określająca obywatelstwo polskie)

 

Termin i miejsce składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły pok. 101 I piętro  w godz. 08:00 – 16:00  do dnia 15.11.2018r.

O terminie postępowania w formie  rozmowy kwalifikacyjnej  mającego na celu wyłonienie kandydata na ww. stanowisko, osoby spełniające wymagania powiadomione zostaną telefonicznie.

 

 

 


 

Wyniki naboru na wolne stanowisko pracy w Centrum Kształcenia Ustawicznego () referent administracyjny