DYREKTOR ZARZĄDU TRANSPORTU PUBLICZNEGO W KRAKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor/Inspektorka
w Sekcji ds. Administracji i Zamówień Publicznych w Dziale Organizacji i Administracji – 1 etat
(Nr ref. ZTP 18 - 22)
1. Wymagania niezbędne (formalne):
b) wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności administracja publiczna albo studia podyplomowe w zakresie administracji publicznej;
c) minimum pięcioletni staż pracy, w tym mile widziane doświadczenie w zakresie koordynowania czynności kancelaryjnych;
d) doświadczenie zawodowe związane z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego nieobjętych pzp po stronie Zamawiającego;
e) prawo jazdy kat. B.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) znajomość przepisów z zakresu:
b) znajomość:
c) umiejętność logicznego myślenia, analizy, przewidywania i wysuwania wniosków,
d) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole,
e) mile widziane doświadczenie w pracy, w jednostce samorządowej.
UWAGA: Przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Transportu Publicznego w Krakowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.
2. Koordynowanie i nadzorowanie prawidłowości stosowania zasad obiegu dokumentów w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją i współpraca w tym zakresie z pracownikami ZTP.
3. Koordynowanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji archiwalnej i innych aktów obejmujących zasady obiegu dokumentów ZTP.
4. Bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w szczególności w zakresie doboru klas z jednolitego rzeczowego wykazu akt, właściwego zakładania i prowadzenia akt spraw, nadawania znaku sprawy, oraz prowadzenie instruktaży w tym zakresie.
5. Sprawdzanie prawidłowości stanu uporządkowania i zewidencjonowania dokumentacji przekazywanej do zasobu archiwum zakładowego oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi ZTP w tym zakresie.
6. Planowanie zamówień publicznych ZTP i monitoring ich realizacji.
7. Przeprowadzanie zamówień zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych nieobjętych ustawą prawo zamówień publicznych oraz koordynacja zakupów z nich wynikających.
8. Bieżąca obsługa administracyjna ZTP, w tym:
5. Warunki pracy i płacy:
a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
b) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej lub na 7 m-cy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony,
c) miejsce pracy: Sekcja ds. Administracji i Zamówień Publicznych, Dział Organizacji i Administracji, ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków,
d) opis stanowiska pracy:
e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 4 200,00 zł do 4 700,00 zł brutto + dodatek stażowy za wysługę lat zgodnie z regulaminem wynagradzania ZTP + premia uznaniowa zgodnie z regulaminem premiowania ZTP.
6. Wymagane dokumenty:
b) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
c) kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) w przypadku posiadania: kopie certyfikatów, kursów, szkoleń, itp.,
f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
g) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane i podpisane dokumenty aplikacyjne można składać:
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZTP 18 - 22" – w terminie do dnia: 25 listopada 2022 r. do godziny 14:30.
Decyduje data wpływu do ZTP. Oferty, które nie będą zawierać wszystkich wymaganych dokumentów lub zostaną złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które nie spełnią wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do kolejnego etapu naboru.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do testu/rozmowy kwalifikacyjnej oraz o terminie testu/rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZTP, ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. 12 616 86 05, 12 616 86 06.
UWAGI: Zastrzega się prawo niewybrania żadnego kandydata.
Dyrektor
Łukasz Franek