I. OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Odpowiedzialną, ciekawą i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Stabilny system wynagrodzenia z pensją podstawową, miesięcznymi premiami, premią za wysługę lat.
- Pracę w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Dofinansowanie do wypoczynku („wczasy pod gruszą”).
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.
II. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
- Wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych.
- Minimum 5 lat doświadczenia w wykonywaniu zawodu radcy prawnego.
- Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze prawnej jako radca prawny inwestycji liniowych lub kubaturowych.
- Minimum rok doświadczenia w zakresie obsługi prawnej na rzecz administracji publicznej.
- Nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa)
III. WYMAGANIA DODATKOWE (BĘDĄCE PRZEDMIOTEM OCENY):
- Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce.
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych.
- Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego.
- Znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
Uwaga: Po analizie przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Wydawanie opinii i udzielanie porad prawnych oraz informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych dotyczących zakresu działalności Zarządu.
- Doradztwo w sporządzaniu aktów prawnych, regulaminów, umów i porozumień oraz ich opiniowanie pod względem prawnym.
- Sporządzanie oraz parafowanie projektów umów.
- Informowanie kierownictwa Zarządu o uchybieniach w działalności Zarządu w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień.
- Uczestniczenie w prowadzonych przez Zarząd rokowaniach i negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego.
- Występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi.
- Opiniowanie prawidłowości wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Nadzór prawny nad egzekucją należności Zarządu.
V. WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- Wymiar czasu pracy: 1 etat.
- Miejsce pracy: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Reymonta 20.
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy.
- W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę.
- Płaca zasadnicza od 6 000 zł brutto + dodatek funkcyjny zgodnie z regulaminem obowiązującym w ZIM + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa naliczana od płacy zasadniczej i dodatku funkcyjnego (do 50%) + uznaniowa nagroda kwartalna.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
VI. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA:
W Zarządzie Inwestycji Miejskich w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV
- Dokumenty poświadczające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje
- Dokumenty potwierdzające staż pracy
- Oświadczenie wg załączonego wzoru
- Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wg załączonego wzoru
VIII. ZASADY NABORU:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie ZIM lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie ul. Władysława Reymonta 20, 30 - 059 Kraków lub drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@zim.krakow.pl do dnia 25 kwietnia 2025 roku do godziny 15.00.
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko nr ref. 3-ZIM-2025”
Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do ZIM).
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone przez kandydatów kserokopie dokumentów nie będą zwracane. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
IX. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH:
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniach 5-6 maja 2025 roku w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Reymonta 20.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy w terminie do dnia 9 maja 2025 roku.
Informacja o nazwisku wyłonionego kandydata zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.krakow.pl/zim najpóźniej do dnia 9 maja 2025 roku.
X. LICZBA ETATÓW:
1 etat