Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Zadania:
- sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami oraz branie odpowiedzialności za ich bezpieczeństwo,
- udział w realizacji procedury przyjmowania nowoprzybyłych mieszkańców, tj. zapoznawanie ich z rozkładem dnia codziennego i najbliższym otoczeniem,
- współudział w adaptacji mieszkańców w nowych warunkach, informowanie i motywowanie do uczestnictwa w zajęciach terapeutycznych i rehabilitacyjnych,
- dokonywanie rozeznania potrzeb mieszkańców i ich systematycznego zaspokajania pod względem socjalno–bytowym, terapeutycznym oraz właściwej organizacji czasu wolnego,
- współtworzenie i realizacja indywidualnych planów wsparcia mieszkańców,
- udział, jako pracownik pierwszego kontaktu w zebraniach Zespołu Terapeutyczno–Opiekuńczego,
- udzielanie pomocy i motywowanie mieszkańców do aktywności w obszarach:
- utrzymywania kontaktów z rodzinami, opiekunami (korespondencja pisemna, lub telefoniczna),
- dbania o higienę, estetykę i wygląd zewnętrzny mieszkańców,
- uczestniczenia w zajęciach terapeutycznych.
- współdziałanie z pracownikiem socjalnym w zakresie zaspokajania potrzeb bytowych mieszkańców (zaopatrzenie w odzież, obuwie, itp.),
- współdziałanie z personelem medycznym w zakresie stosowania się mieszkańców do zaleceń lekarskich czy fizjoterapeutycznych,
- współdziałanie z pozostałymi członkami zespołu terapeutyczno opiekuńczego w rozwiązaniu konfliktów między mieszkańcami,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej mieszkańców,
- przekazywanie w postaci raportu informacji o ogólnym stanie psychofizycznym i funkcjonowaniu mieszkańców na zakończenie pełnionego dyżuru,
- opieka nad mieszkańcami przy wyjściach na konsultacje medyczne,
- nadzorowanie żywienia mieszkańców,
- kształtowanie pozytywnych relacji interpersonalnych w najbliższym otoczeniu mieszkańców, pomoc w rozwiązaniu osobistych problemów mieszkańców
Warunki pracy i płacy:
- wymiar czasu pracy: 1 etaty,
- praca w równoważnym systemie czasu pracy od 7:00 do 19:00, 19:00 do 7:00.
- umowa o pracę na zastępstwo,
- wynagrodzenie zasadnicze miesięcznie + premia uznaniowa, dodatek stażowy,
- rozpoczęcie zatrudnienia: 1 maja 2023 r.
Osoby zainteresowane pracą na stanowisku opiekuna mogą składać oferty pracy w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, 31-419 Kraków, ul. Rozrywka 1
- w wersji elektronicznej na e-mail: sekretariat.dps@mcpu.krakow.pl
- telefon: 12 411-94-00,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentarnego Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych raz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: Rozporządzenie), informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków reprezentowany przez Dyrektora.
- Z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) można się skontaktować pod adresem email: iod.dps@mcpu.krakow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko, na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) (zwanego dalej: Kodeks Pracy) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia oraz na podstawie Pani/Pana zgody - art. 6 ust.1 lit. a) Rozporządzenia.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych (w rozumieniu art. 4 pkt 9 Rozporządzenia).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do czasu zakończenia rekrutacji, a po jej zakończeniu będą przetwarzane do celów archiwalnych (przechowywane) przez okres 5 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania i ich usunięcia (w zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody).
- Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonywano na podstawie złożonej zgody do momentu wycofania zgody.
- W zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wykraczających poza zakres wskazany w art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.