Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej podstawowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
- umiejętność obsługi urządzeń AGD.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość systemu HACCP (zasady stosowania i przygotowywania posiłków, prowadzenie dokumentacji),
- umiejętność pracy w zespole.
Niezbędne dokumenty:
- CV, list motywacyjny,
- kserokopia posiadanych dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Warunki pracy i płacy:
- wymiar czasu pracy: 1 etat,
- umowa o pracę na czas określony z możliwością zawarcia na czas nieokreślony,
- wynagrodzenie zasadnicze miesięcznie + premia uznaniowa, dodatek stażowy,
- rozpoczęcie zatrudnienia: 1 marca 2022 roku.
Zakres zadań do realizacji:
- sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń w budynku DPS (w tym: mycie i codzienna dezynfekcja łazienek, korytarzy, sprzątanie pokoi mieszkańców, pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych) oraz dbanie o czystość i porządek w całym obiekcie,
- przygotowanie i wydawanie posiłków mieszkańcom DPS,
- pomoc mieszkańcom z ograniczoną samodzielnością w codziennych czynnościach, a w szczególności przy wykonywaniu czynności higienicznych, takich jak kąpiele, czesanie, ubieranie, obcinanie paznokci, itp. oraz przy spożywaniu posiłków,
- pomoc obłożnie chorym przy wykonywaniu czynności fizjologicznych – wynoszenie i mycie basenów,
- zmiana bielizny pościelowej,
- troska o sprzęt i przedmioty znajdujące się na przydzielonym odcinku pracy, prawidłowe eksploatowanie oraz natychmiastowe zgłaszanie usterek
- utrzymywanie ładu i porządku w szafkach przyłóżkowych oraz szafach odzieżowych mieszkańców,
- obsługa pralni w zakresie prania odzieży mieszkańców,
- używanie odpowiedniego obuwia i odzieży ochronnej,
- dezynfekcja sprzętów po śmierci mieszkańca,
- pozostawienie po pracy używanego sprzętu w czystości, gotowego do ponownego użycia,
- prowadzenie wymaganej na stanowisku pracy dokumentacji.
Osoby zainteresowane pracą na stanowisku terapeuty uzależnień mogą składać oferty pracy w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, 31-419 Kraków, ul. Rozrywka 1
- w wersji elektronicznej na e-mail: sekretariat.dps@mcpu.krakow.pl
- Telefon: 12 411-94-00, fax 12 410-53-25
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentarnego Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych raz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: Rozporządzenie), informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków reprezentowany przez Dyrektora.
- Z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) można się skontaktować pod nr telefonu: 12 411 41 21 w godzinach pracy DPS lub adresem email: iod.dps@mcpu.krakow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko, na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) (zwanego dalej: Kodeks Pracy) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia oraz na podstawie Pani/Pana zgody - art. 6 ust.1 lit. a) Rozporządzenia.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych (w rozumieniu art. 4 pkt 9 Rozporządzenia).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do czasu zakończenia rekrutacji, a po jej zakończeniu będą przetwarzane do celów archiwalnych (przechowywane) przez okres 5 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania i ich usunięcia (w zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody).
- Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonywano na podstawie złożonej zgody do momentu wycofania zgody.
- W zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wykraczających poza zakres wskazany w art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.