1) Wymagania niezbędne (formalne):
b) wykształcenie wyższe: techniczne lub prawnicze;
c) staż pracy: na stanowisku podinspektora brak wymaganego stażu pracy;
na stanowisku inspektora co najmniej 3 lata.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2) Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawy prawo budowlane;
- Ustawa o drogach publicznych;
- Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- Ustawy o pracownikach samorządowych;
- Ustawy o samorządzie gminnym;
b) znajomość struktury oraz statutu ZDMK w Krakowie;
c) prawo jazdy kat. B;
d) umiejętność formułowania pism;
e) umiejętność pracy w zespole;
f) umiejętność prowadzenia rozmów ze stronami w kwestiach objętych zakresem działania danego stanowiska;
g) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność planowania i organizacji pracy.
UWAGA: Przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku.
3) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- analiza dokumentacji i pism przychodzących, wraz ze wskazaniem sposobu rozstrzygania problemów w ich rozpatrywaniu;
- rozpatrywanie wniosków osób prywatnych, instytucji oraz podmiotów zewnętrznych oraz odpowiadanie na pisma w zakresie kompetencji Działu;
- aktywny udział w przygotowywaniu umów i innych pism w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych w tym uczestniczenie w negocjacjach dotyczących warunków umów, aneksów, porozumień;
- czynny monitoring umów/aneksów/porozumień,
- analiza pozyskanych opinii prawnych w kontekście zasadności naliczania kar umownych;
- opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych dotyczących obiegu umów;
- bieżące prowadzenie wykazu umów, aneksów oraz porozumień;
- pozyskiwanie informacji na temat decyzji z innych merytorycznych Działów ZDMK i Wydziałów UMK, innych jednostek organizacyjnych GMK;
- wydawanie opinii wewnętrznych w zakresie powierzonych zadań dla innych komórek organizacyjnych ZDMK;
- prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej Działu, w tym archiwizacja, ze szczególnym uwzględnieniem umów przygotowywanych w ramach działania Działu.
5) Warunki pracy i płacy:
a) Wymiar czasu pracy: pełny etat;
b) Umowa na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika;
c) Miejsce pracy: Kraków ul. Centralna 53;
d) Opis stanowiska pracy:
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu,
e) Płaca zasadnicza w zależności od stażu:
- na stanowisku podinspektora od 4700 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
- na stanowisku inspektora od 5000 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
f) Oferujemy: ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę, możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń, terminowo wypłacane wynagrodzenie.
6) Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie internetowej ZDMK, zakładka praca);
b) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie,
c) kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
UWAGA: Osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będą musiały dostarczyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
7) Klauzula informacyjna Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji.
8) Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie ZDMK lub przesłać pocztą na adres: Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53, 31-586 Kraków lub przesłać drogą elektroniczną na adres: nabory@zdmk.krakow.pl w terminie do dnia: 16.08.2024 r.
Koperta lub temat wiadomości e-mail muszą zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. 27-24".
Decyduje data wpływu do ZDMK. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie ZDMK.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. 12 616-74-29.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.