Praca w jednostce
ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W KRAKOWIE
DYREKTOR OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
Inspektor w Dziale Obsługi Rejonu Rakowice
(NR REF. ZCK-2/2023)
1. Wymagania formalne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Wykształcenie: wyższe lub średnie.
- Staż pracy:
- przy wykształceniu wyższym – co najmniej 1 rok stażu pracy w tym 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- przy wykształceniu średnim – co najmniej 3 letni staż pracy w tym co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
2. Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
- Ustawa z dnia 28 marca 1933 r. o grobach i cmentarzach wojennych,
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków,
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie wzoru karty zgonu,
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 15 lipca 2021 r. w sprawie wzorów karty urodzenia i karty martwego urodzenia,
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi,
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich,
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów,
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków.
- Biegła obsługa komputera.
- Samodzielność, rzetelność i systematyczność, umiejętność działania w grupie.
3. Zakres obowiązków
- Przyjmowanie zleceń na wykonanie usług cmentarnych (pochowań, ekshumacji itp.).
- Terminowe i merytoryczne przygotowywanie odpowiedzi na pisma Stron dotyczące funkcjonowania cmentarzy Rejonu Rakowice.
- Wystawianie faktur oraz pobieranie należności według obowiązującego cennika i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przyjmowanie opłat prolongacyjnych za nienaruszalność grobów ziemnych oraz za użytkowanie gruntu pod groby murowane i innych opłat z tytułu użytkowania cmentarzy i urządzeń cmentarnych.
- Udzielanie informacji z zakresu prac kamieniarskich, wydawanie zezwoleń dotyczących montażów, remontów i wymian nagrobków i nawierzchni.
- Wysyłanie zawiadomień do dysponentów grobów (oraz nisz urnowych), co do których minął termin opłaty nienaruszalności lub użytkowania gruntu.
- Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących świadczonych usług i opłat cmentarnych.
- Przyjmowanie stron i udzielanie merytorycznych, kompleksowych informacji w oparciu o szczegółową analizę akt grobu.
4. Warunki pracy i płacy
- Wymiar czasu pracy – pełny etat.
- Proponowane wynagrodzenie: płaca zasadnicza (4300,00 – 4800,00 zł brutto) + dodatek za staż pracy + miesięczna premia + 13 pensja + nagrody kwartalne.
- Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządowej w trakcie zawartej umowy o pracę na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, odbywają służbę przygotowawczą, która kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
- Godziny pracy 7:30 – 15:30.
- Praca w pomieszczeniu biurowym – na terenie jednostki pracownik porusza się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki schodowe, schody, przejścia.
5. Wymagane dokumenty
- Życiorys – curriculum vitae z uwzględnieniem przebiegu doświadczenia zawodowego.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. (pobierz tutaj)
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
- Kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy/ doświadczenie zawodowe, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie lub inny dokument wskazujący okres zatrudnienia oraz rodzaj zajmowanego stanowiska.
- Oświadczenie kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
- Oświadczenie kandydata wraz z klauzulą informacyjną administratora, dotyczące przetwarzania danych osobowych do celów naboru na stanowisko Inspektora w Dziale Obsługi Rejonu Rakowice, o treści jak w załączniku.
Pobierz tutaj: oświadczenia dla kandydata.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
6. Termin i miejsce składania dokumentów
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Inspektora w Dziale Obsługi Rejonu Rakowice” na Dzienniku Podawczym ZCK przy ul. Rakowickiej 26 lub wysłać za pośrednictwem poczty na adres:
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie
ul. Rakowicka 26, 31–510 Kraków
- Termin składania ofert upływa w dniu 14 kwietnia 2023 r.
Dokumenty aplikacyjne złożone lub nadesłane po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
7. Ilość etatów
1
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalneWynik naboruInformacje dodatkowe