1. Wymagania formalne
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- wykształcenie: wyższe – kierunek: Ogrodnictwo, Leśnictwo, Architektura Krajobrazu
- staż pracy/doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok stażu pracy, w tym doświadczenie na stanowisku związanym z ochroną i pielęgnacją zieleni.
2. Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska,
- Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
- podstawowa znajomość Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
- Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Rozporządzenia z dnia 7 marca 2008 r. Ministra Infrastruktury w sprawie wymagań jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków,
- procedur obowiązujących w zakresie usuwania drzew i krzewów.
- znajomość obsługi komputera i programów pakietu MS Office,
- umiejętność redagowania pism oraz interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- umiejętność argumentowania i analitycznego myślenia,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- mile widziane prawo jazdy kategorii B,
- komunikatywność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, bezstronność,
- odporność na stres i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
3. Zakres obowiązków
- udział w projektowaniu kierunków polityki inwestycyjnej i remontowej w powiązaniu z celami strategicznymi ZCK,
- wnioskowanie o wprowadzenie zadań celowych do programów i planów inwestycyjnych Gminy Miejskiej Kraków,
- nadzorowanie i kontrolowanie stanu zieleni na cmentarzach,
- zawiadamianie przełożonych, a następnie odpowiednich organów o szkodliwej ingerencji człowieka, stanowiącej naruszenie przepisów o ochronie przyrody,
- przeprowadzanie ekspertyz dendrologicznych oraz ewidencjonowanie ich wyników,
- nadzorowanie bieżącej konserwacji zieleni wysokiej i niskiej,
- przygotowywanie uzasadnionych wniosków o zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów zgodnie z istniejącą procedurą,
- przygotowywanie propozycji nowych nasadzeń na cmentarzach,
- udział w procedurze zamówień publicznych na realizację zadania,
- nadzór nad wykonywaniem cięć pielęgnacyjnych zieleni wysokiej i ścinki drzew,
- inwentaryzacja okresowa zieleni na cmentarzach komunalnych (z określeniem: gatunków drzew i krzewów, obwodu pnia na wysokości 130 cm, wysokości i zasięgu korony drzewa, powierzchni pokrytej krzewami w m2, stanu zdrowotnego zieleni z zaznaczeniem drzew do wycinki lub przesadzenia) oraz małej architektury,
- podejmowanie natychmiastowych działań w sytuacjach awaryjnych, bądź stanowiących zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia,
- sporządzanie relacji terenowych na potrzeby jednostek organizacyjnych ZCK,
- przygotowywanie opinii dotyczących stanu drzew na poszczególnych cmentarzach,
- udzielanie kompleksowych, merytorycznych odpowiedzi na pisemne wnioski stron,
- nadzór nad prowadzonymi umowami i zleceniami wykonawczymi wraz ze sprawdzaniem faktur za wykonane prace pod względem merytorycznym i weryfikacją rozliczeń końcowych,
- koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem czystości na terenie cmentarzy komunalnych, w tym realizacji umów zlecanych firmom zewnętrznym.
4. Warunki pracy i płacy:
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- proponowane wynagrodzenie: płaca zasadnicza (4200,00 – 4700,00 zł brutto) + dodatek za staż pracy + miesięczna premia + 13 pensja + nagrody kwartalne,
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządowej w trakcie zawartej umowy o pracę na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, odbywają służbę przygotowawczą, która kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
- godziny pracy 7:30 – 15:30
- praca biurowa oraz w terenie – na terenie jednostki pracownik porusza się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki schodowe, schody, przejścia - w terenie sprawuje nadzór nad prowadzonymi zadaniami. Przemieszcza się między poszczególnymi obiektami ZCK na terenie Krakowa - środkami komunikacji zbiorowej ( tramwaj, autobus ).
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys – curriculum vitae z uwzględnieniem przebiegu doświadczenia zawodowego,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (pobierz tutaj)
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy/ doświadczenie zawodowe, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie lub inny dokument wskazujący okres zatrudnienia oraz rodzaj zajmowanego stanowiska,
- oświadczenie kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
- oświadczenie kandydata wraz z klauzulą informacyjną administratora, dotyczące przetwarzania danych osobowych do celów naboru na stanowisko Inspektora w Dziale Zieleni i Utrzymania Cmentarzy, o treści jak w załączniku.
Pobierz tutaj : oświadczenia dla kandydata
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Inspektor w Dziale Zieleni i Utrzymania Cmentarzy” na Dzienniku Podawczym ZCK przy ul. Rakowickiej 26 lub wysłać za pośrednictwem poczty na adres:
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie
ul. Rakowicka 26, 31 – 510 Kraków
Termin składania ofert upływa w dniu 11 kwietnia 2022 r.
Dokumenty aplikacyjne złożone lub nadesłane po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
7. Ilość etatów:
1