Praca w jednostce
ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W KRAKOWIE
DYREKTOR OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
KIEROWNIK DZIAŁU INFORMATYKI
(NR REF. ZCK-3/2025)
1. Wymagania formalne
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- wykształcenie: wyższe,
- staż pracy: minimum 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku ds. informatyki.
2. Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- Ustawa z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
- Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Umiejętności zawodowe: biegła obsługa komputera,
- Znajomość:
- obsługi systemów informatycznych, w tym systemów operacyjnych (Windows, Windows Server, Linux), baz danych - Oracle, oprogramowania biurowego, sieci komputerowych,
- zagadnień związanych z administracją systemów informatycznych, bezpieczeństwa IT,
- wdrażania oprogramowania informatycznego,
- diagnostyki sprzętu komputerowego,
- Predyspozycje osobowościowe: umiejętność zarządzania zespołem, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, orientacja na rozwój,
- Koncepcja i plan działania w zakresie rozwoju Działu Informatyki w ZCK.
3. Zakres obowiązków
- Administrowanie siecią teleinformatyczną oraz jej bieżącą kontrolą.
- Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej ZCK we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi.
- Zamieszczanie informacji na stronie internetowej ZCK, w Biuletynie Informacji Publicznej MJO oraz za pomocą Miejskiej Platformy Internetowej „Magiczny Kraków” (w zakresie nie przypisanym innym komórkom organizacyjnym ZCK).
- Zarządzanie i administrowanie systemami informatycznymi ZCK oraz nadzór nad ich pracą, analiza potrzeb w tym zakresie wraz z planowaniem rozwoju.
- Sporządzanie, publikowanie i aktualizacja Deklaracji Dostępności Cyfrowej strony internetowej ZCK i BIP ZCK.
- Obsługa w ZCK aplikacji STRATUS.
- Współobsługa systemu LEGISLATOR.
- Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego i elektronicznego.
- Administrowanie serwerami, domenami i bazami danych, w tym przydzielanie i odbieranie praw dostępu dla użytkowników.
- Administrowanie i nadzór nad dostępem do aplikacji.
- Zakup i wdrażanie niezbędnego oprogramowania w ZCK oraz nadzór nad jego eksploatacją.
- Zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych.
- Zapewnienie ochrony zasobów informacyjnych znajdujących się w sieci.
- Opracowanie, wdrożenie oraz nadzór i egzekwowanie Polityki Bezpieczeństwa.
- Nadzór nad wykonywaniem kopii bezpieczeństwa systemów i danych przechowywanych elektronicznie.
- Monitorowanie i reagowanie na incydenty bezpieczeństwa.
- Zarządzanie urządzeniami i systemami ochrony przed włamaniem, zalaniem i pożarem.
- Zarządzanie systemem Kontroli Dostępu do pomieszczeń w ZCK, w tym nadawanie uprawnień oraz wydawanie elektronicznych kart dostępu.
- Prowadzenie polityki antywirusowej, antyspamowej i antywłamaniowej sieci informatycznej.
- Przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa i integralności informacji w systemach informatycznych.
- Współpraca przy opracowywaniu projektów planów wieloletnich i rocznych zakupów sprzętu komputerowego, oprogramowania, programów użytkowych, urządzeń i instalacji sieciowych, internetowych oraz planowanych remontów i usług, według potrzeb i możliwości finansowych.
- Przygotowanie i kontrola realizacji umów z dostawcami i wykonawcami w zakresie umów informatycznych, serwisowych, teletechnicznych i gwarancyjnych.
- Udzielanie wsparcia merytorycznego i funkcjonalnego użytkownikom sprzętu i oprogramowania.
- Zarządzanie rozwojem systemów informatycznych, nowych rozwiązań i technologii z dziedziny informatyki i ich przekazywanie do eksploatacji przez poszczególnych użytkowników.
- Nadzór techniczny nad systemem monitoringu wizyjnego.
- Udział we wdrożeniach aplikacji lub programów zewnętrznych.
- Wykonywanie, odpowiednio do kompetencji, zadań w zakresie kontroli zarządczej.
- Nadzór nad prowadzoną ewidencją sprzętu i oprogramowania.
- Prowadzenie wymaganych rejestrów z zakresu działania działu DK.
- Sporządzanie wymaganych sprawozdań i prowadzenie korespondencji działu DK.
- Pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Sieci.
- Pełnienie funkcji administratora poczty zgodnie z Polityką bezpieczeństwa Danych Osobowych.
- Pełnienie funkcji koordynatora ds. usług w aplikacji do zarządzania Portfelem Usług.
4. Warunki pracy i płacy:
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- proponowane wynagrodzenie: płaca zasadnicza (7500,00 – 8900,00 zł brutto) + dodatek funkcyjny + dodatek za staż pracy + „13” pensja + nagrody kwartalne,
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządowej w trakcie zawartej umowy o pracę na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, odbywają służbę przygotowawczą, która kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia,
- godziny pracy: 7:30 – 15:30,
- praca biurowa oraz w terenie – na terenie jednostki pracownik porusza się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki schodowe, schody, przejścia. Pracownik porusza się także między poszczególnymi obiektami ZCK na terenie Krakowa. W terenie pracownik przemieszcza się za pomocą środków komunikacji zbiorowej (np. tramwaj, autobus).
5. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy/ doświadczenie zawodowe, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie lub inny dokument wskazujący okres zatrudnienia oraz rodzaj zajmowanego stanowiska,
- oświadczenie kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - osobie, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata wraz z klauzulą informacyjną administratora, dotyczące przetwarzania danych osobowych do celów naboru na stanowisko Kierownik Działu Informatyki
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Kierownik Działu Informatyki" na Dzienniku Podawczym ZCK przy ul. Rakowickiej 26 lub wysłać za pośrednictwem poczty na adres:
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie
ul. Rakowicka 26, 31–510 Kraków
- Termin składania ofert upływa w dniu 30 maja 2025 r.
- Dokumenty aplikacyjne złożone lub nadesłane po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
7. Ilość etatów
1 etat
Procedura zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych w Krakowie.
Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych sygnalisty.
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalneWynik naboruInformacje dodatkowe