Praca w jednostce
ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W KRAKOWIE
DYREKTOR OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI REJONU RAKOWICE
(NR REF. ZCK-1/2025)
1. Wymagania formalne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- wykształcenie: wyższe lub średnie,
- staż pracy/ doświadczenie zawodowe:
- przy wyższym wykształceniu - co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- przy średnim wykształceniu – co najmniej 3 lata stażu pracy w tym co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- Ustawa z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
- biegła obsługa komputera,
- samodzielność, rzetelność i systematyczność, umiejętność działania w grupie.
3. Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zgłoszeń z Biura Obsługi Klienta,
- kompletowanie wszystkich dokumentów dotyczących grobu – karta zgonu, dowód wpłaty, dokumenty budowy, zastrzeżenia oraz innych dokumentów a także bieżąca ich aktualizacja, do bieżącej obsługi petentów,
- kompletowanie wszystkich dokumentów dotyczących grobów nieopłaconych – przygotowanie do wysyłania zawiadomień,
- przygotowywanie dokumentacji grobów potrzebnej do rozpatrywania wpływających wniosków lub udzielania informacji telefonicznych,
- przepinanie przepełnionej dokumentacji do szerszych opraw bądź segregatorów oraz należyte i czytelne ich opisywanie, dbałość o dokumenty. Skanowanie zniszczonych dokumentów, wymiana obwolut,
- należyte prowadzenie ewidencji wydawanych i zdawanych akt grobów,
- współpraca z Działem Zasobów Terenowych ZCK w ramach prowadzonej archiwizacji,
- prowadzenie ewidencji odczytów czujników w pomieszczeniach archiwum i nadzór nad nimi,
- udostępnianie akt osobom uprawnionym zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie odpowiedzi na wpływające do działu wnioski o udzielenie informacji z akt grobów.
4. Warunki pracy i płacy:
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- proponowane wynagrodzenie: płaca zasadnicza (7000,00 – 7300,00 zł brutto) + dodatek za staż pracy + 13 pensja + nagrody kwartalne,
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządowej w trakcie zawartej umowy o pracę na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, odbywają służbę przygotowawczą, która kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia,
- godziny pracy 7:30 – 15:30,
- praca biurowa – na terenie jednostki pracownik porusza się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki schodowe, schody, przejścia.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys – curriculum vitae z uwzględnieniem przebiegu doświadczenia zawodowego,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy/ doświadczenie zawodowe, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie lub inny dokument wskazujący okres zatrudnienia oraz rodzaj zajmowanego stanowiska,
- oświadczenie kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
- oświadczenie kandydata wraz z klauzulą informacyjną administratora, dotyczące przetwarzania danych osobowych do celów naboru na stanowisko Specjalisty w Dziale Obsługi Rejonu Rakowice,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Specjalisty w Dziale Obsługi Rejonu Rakowice” na Dzienniku Podawczym ZCK przy ul. Rakowickiej 26 lub wysłać za pośrednictwem poczty na adres:
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie
ul. Rakowicka 26, 31–510 Kraków
- Termin składania ofert upływa w dniu 5 lutego 2025 r.
- Dokumenty aplikacyjne złożone lub nadesłane po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
7. Ilość etatów
1 etat
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalneWynik naboruInformacje dodatkowe