I Nazwa i adres organizatora:
Muzeum Fotografii w Krakowie
ul. Rakowicka 22A
31-510 Kraków
e-mail: sekretariat@mufo.krakow.pl
Muzeum Fotografii w Krakowie to samorządowa instytucja kultury, która w ostatnich latach pozyskała całkowicie nową infrastrukturę i planuje rozwijać swoją działalność. Dołączenie do naszego zespołu będzie oznaczało aktywny udział w procesach związanych z realizacją programu muzealnego.
Oferujemy:
pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
możliwość rozwijania kwalifikacji,
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikatowego doświadczenia,
współpracę z prężnym i przyjaznym zespołem pracowników.
II Do zakresu obowiązków Specjalisty_tki / Głównego specjalisty_tki ds. komunikacji będzie należało w szczególności:
opracowywanie i koordynacja wdrażania strategii komunikacji Muzeum Fotografii w Krakowie;
pisanie i redakcja tekstów prasowych, opisów wydarzeń edukacyjnych, treści na stronę internetową Muzeum oraz newsletterów dot. działalności Muzeum Fotografii w Krakowie;
prowadzenie korespondencji z przedstawicielami mediów tradycyjnych i internetowych, organizacja konferencji prasowych;
prowadzenie współpracy Muzeum Fotografii w Krakowie w zakresie promocji z Wydziałem Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Krakowa oraz Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego;
dbanie o spójną strategię komunikacji Muzeum, w tym komunikaty i materiały wizualne;
tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych;
współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami;
nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów;
inne prace koncepcyjne, administracyjne i biurowe z zakresu działań promocyjnych, marketingowych i komunikacyjnych.
III Wymagania
Wymagania podstawowe:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne;
minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
doświadczenie w realizacji/koordynacji działań komunikacyjnych minimum dwóch wydarzeń/projektów o charakterze kulturalnym;
rozeznanie w środowisku kultury oraz znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji kultury;
doświadczenie w opracowywaniu strategii komunikacji oraz kampanii medialnych;
znajomość rynku medialnego;
bardzo dobra znajomość języka polskiego i umiejętność sprawnego formułowania treści;
znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1;
umiejętność pracy w zespole;
umiejętność budowania pozytywnych relacji;
wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu marketingu, promocji, PR, kulturoznawstwa, historii sztuk itp.;
doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
znajomość jednego dodatkowego języka obcego na poziomie minimum B2;
znajomość podstawowych zagadnień związanych z dostępnością.
IV Przedmiot naboru:
1. specjalisty_tki / głównego specjalisty_tki ds. komunikacji;
2. zatrudnienie w wymiarze 1 etatu;
3. umowa na czas określony z perspektywą przedłużenia na czas nieokreślony.
V Procedura naboru
Zgodnie z wymogami wewnętrznymi nabór ma charakter dwu-etapowy:
I ETAP – polega na sprawdzeniu wymagań podstawowych na podstawie nadesłanych aplikacji wraz z niezbędnymi załącznikami.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.
II ETAP – rozmowa kwalifikacyjna.
VI Wymagane dokumenty
Do konkursu może przystąpić kandydat, który złoży następujące dokumenty:
1. CV oraz list motywacyjny;
2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
VII Termin, miejsce, i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
1. Termin: do dnia 5.08.2024.
2. Miejsce: Sekretariat Muzeum Fotografii w Krakowie.
3. Sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie z adnotacją „Oferta na stanowisko Specjalisty_tki / Głównego specjalisty_tki ds. komunikacji w Muzeum Fotografii w Krakowie” lub drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@mufo.krakow.pl.
4. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
VIII Informacje dodatkowe:
1. Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane przez kandydatów w przeciągu 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone.
2. Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na stronie BIP Muzeum, zatem odpowiedzi negatywne nie będą udzielane.
3. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
4. Organizator zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
5. Organizator zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawianie.
Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26.06.1974 r., Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Obowiązek informacyjny:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:.
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: iod@mufo.krakow.pl
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody, w zależności od tego w jakim celu dane zostały pozyskane lub przekazane.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji na podstawie:
Art. 6 pkt.1 osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wykraczających poza zestaw wynikający z aktualnych przepisów (art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 1974 nr 24 poz. 141 z późn. zm.))
Art. 9 pkt.2 a) – jak w punkcie a), ale dotyczy danych szczególnej kategorii, np. poglądów religijnych, stanu zdrowia itd.
Art. 6 pkt.1 c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej lub inne podmioty, które na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzają dane osobowe w zbiorach Administratora, takie jak np. podmioty świadczące usługi informatyczne,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, czyli do zakończenia procesu rekrutacji (maksymalnie okres 3 miesięcy po jej zakończeniu). Po tym czasie CV zostaje usunięte/zniszczone.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do danych osobowych, prawo udostępnienia danych, prawo do poprawiania danych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), prawo do żądania ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej