1. Wymagania formalne:
- wykształcenie: minimum średnie, preferowane techniczne, administracyjne lub ekonomiczne,
- minimum 2 lata doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami,
- dobra znajomość pakietu Ms Office,
- umiejętność podejmowania szybkich decyzji, zgodnych z przepisami prawa,
- umiejętność pracy w zespole,
- efektywność, samodzielność,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
2. Wymagania dodatkowe:
- studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu administrowania nieruchomościami,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej będzie dodatkowym atutem.
3. Zakres obowiązków:
- nadzór i kontrola przestrzeni publicznej w oddziałach,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji (elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, pożarowej, monitoringu),
- nadzór nad realizacją bieżących napraw i modernizacji,
- nadzór nad zasobami sprzętowymi i infrastrukturą techniczną,
- współpraca w przygotowaniu rocznego projektu budżetu związanego z funkcjonowaniem oddziałów,
- udział w przygotowywaniu planów remontów i inwestycji,
- udział w przygotowywaniu umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oddziałów,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- samodzielnie opracowywanie wzorów dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień,
- udział w archiwizacji dokumentacji,
- utrzymywanie kontaktów z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz oddziałów,
- nadzór nad funkcjonowaniem wystaw stałych i czasowych w oddziałach.
4. Warunki pracy i płacy:
- rodzaj umowy: umowa o pracę,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- miejsce pracy: Stara Synagoga (ul. Szeroka 24) i Kamienica Hipolitów (Pl. Mariacki 3) Kraków,
- godziny pracy: zgodnie z harmonogramem (równoważny system czasu pracy).
5. Oferujemy:
- ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
- stabilne zatrudnienie,
- pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych,
- możliwość rozwoju zawodowego.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Prosimy o przesłanie aplikacji w terminie do dnia: 15.08.2024r. za pośrednictwem formularza:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=aa308e6fb3744fab9125af40ecfef7d6
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Istnieje możliwość wcześniejszego zakończenia naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum − www.muzeumkrakowa.pl
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.