- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- wykształcenie minimum średnie.
- dobra znajomość Pakietu MS Office.
1.1 Obsługa administracyjna sekretariatu PPP2:
- Racjonalne, niepowodujące nadmiernych zapasów i braków, zamawianie i zakup artykułów niezbędnych do funkcjonowania PPP2.
- Prowadzenie rejestru wydawanych opinii oraz prowadzenie rejestru kart wchodzących i wychodzących z PPP2.
- Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów wymaganych Instrukcją Obiegu Dokumentów wraz z Instrukcją Kancelaryjną.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej statusu prawnego PPP2.
- Bieżąca współpraca z księgową PPP2 w zakresie prawidłowego i terminowego przekazywania dokumentów księgowych.
- Bieżąca współpraca z kadrami w zakresie prawidłowego i terminowego przekazywania dokumentów dot. spraw osobowych pracowników PPP2.
- Organizacyjno-techniczna obsługa spotkań przez zapewnienie miejsca posiedzeń, rozesłanie informacji nt. terminu i miejsca spotkań.
1.2. Inne zadania:
- Prowadzenie pełnej dokumentacji prac remontowych, naprawczych, inwestycyjnych i nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem; dbałość o dokumentację związaną ze stanem budynku- księga obiektu.
- Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i terenu wokół PPP2 (remonty, przeglądy techniczne).
- Praca w systemie w ZSZO w zakresie prowadzenia majątku oraz współpraca podczas inwentaryzacji.
- Prowadzenie dokumentacji gwarancyjnej dotyczącej urządzeń używanych w PPP2.
- Prowadzenie rejestru umów z kontrahentami.
- Organizacja oraz prowadzenie składnicy akt PPP2.
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP.
1.3. Dodatkowe obowiązki:
- Reprezentowanie PPP2 wobec pracowników i klientów.
- Udzielanie ogólnodostępnych informacji w sposób jasny, miły, uprzejmy – bezpośrednio i telefonicznie.
- Dbałość o drożność informacyjną mającą wpływ na jakość funkcjonowania placówki i jakość pracy administracji PPP2.
- Wykonywanie innych czynności mających na celu podtrzymywanie dobrego wizerunku i prestiżu PPP2.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora PPP2.
3/4 etatu, umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym.
- CV oraz list motywacyjny zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego rodzaju pracy.
1) termin do 22.07.2022 r. do godziny 14:00,
2) sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie z adnotacją „Oferta na stanowisko Referenta ds. Administracyjnych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 2 w Krakowie”,
3) miejsce składania dokumentów: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2, ul. Siewna 23 d, 31-231 Kraków (Sekretariat).
7. Ilość etatów:
3/4
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 z siedzibą Siewna 23d, 31-231 Kraków.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych:
mię i nazwisko: Marlena Dyrek
Adres siedziby IOD: 33-332 Kraków, ul. Wielopole 17a
Adres e-mail: inspektor1@mjo.krakow.pl
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody, w zależności od tego w jakim celu dane zostały pozyskane lub przekazane.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji na podstawie:
a) Art. 6 pkt.1 a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wykraczających poza zestaw wynikający z aktualnych przepisów (art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 1974 nr 24 poz. 141 z późn. zm.))
b) Art. 9 pkt.2 a) – jak w punkcie a), ale dotyczy danych szczególnej kategorii, np. poglądów religijnych, stanu zdrowia itd.
b) Art. 6 pkt.1 c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej lub inne podmioty, które na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzają dane osobowe w zbiorach Administratora, takie jak np. podmioty świadczące usługi informatyczne,
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, czyli do zakończenia procesu rekrutacji (maksymalnie okres 3 miesięcy po jej zakończeniu). Po tym czasie CV zostaje usunięte/zniszczone.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do danych osobowych, prawo udostępnienia danych, prawo do poprawiania danych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), prawo do żądania ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
13. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.