1) Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku (Dz.U. 2016 r. poz.902 z późn. zm.) określonych dla stanowisk urzędniczych.
2) Wykształcenie wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.
3) obywatelstwo polskie;
4)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
1)Znajomość przepisów dot. działalności Poradni
2)Znajomość pakietu biurowego MS Office.
3) Znajomość obsługi programów SIO, ZSZO, Platforma Edukacyjna.
4) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r ( RODO).
5) Wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
6) Dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, dobra organizacja pracy.
7) Umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
1)Bieżąca obsługa sekretariatu, terminarze, druki, dokumentacja pacjentów, dzienniki pracy
2)Wprowadzanie danych do SIO.
3)Wprowadzania danych do ZSZO w zakresie umów.
4) Obsługa modułu Elektroniczny System Komunikacji Oświaty Krakowa
5) Sporządzanie sprawozdań związanych z administracyjną działalnością poradni i z zakresem realizowanych zadań ( KO, WE).
6) Prowadzenie polityki bezpieczeństwa danych osobowych – pełnienie funkcji koordynatora danych osobowych
7) Prowadzenie dokumentacji remontowej poradni
8)Czynności związane z inwentaryzacją w poradni
9) Rejestracja pism wg Instrukcji kancelaryjnej
10) Tworzenie i archiwizowanie zarządzeń i uchwał dyrektora
11)Tworzenie zamówień na materiały biurowe i dydaktyczne
12)Nadzór nad bazą pacjentów
13) Terminowe wykonywanie doraźnych zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania placówki
14)Współpraca przy organizacji szkoleń i konferencji
15)Prowadzenie spraw BHP
Umowa o pracę na czas określony na zastępstwo Wynagrodzenie zgodne wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1960)
- Curriculum Vitae,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowego zatrudnienia
- kopie dokumentów potwierdzających tożsamość.
Wymagane dokumenty aplikacyjne CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późniejszymi zmianami).
Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko specjalisty” należy składać osobiście w sekretariacie poradni w godzinach 8.00-18.00 lub przesłać pocztą na adres: Specjalistyczna poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna dla Dzieci z Niepowodzeniami Edukacyjnymi , ul. św. Gertrudy 2, 31-046 Kraków do dnia 15.02.2023 r. (decyduje data wpływu do sekretariatu poradni).
Oferty niekompletne lub złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym telefonicznie terminie. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Placówka zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wynikach naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej.
7. Ilość etatów
1 etat
Praca w systemie zmianowym- 8:00-16:00 lub 11:00-19:00.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
danych osobowych jest Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Dla dzieci z Niepowodzeniami Edukacyjnymi z siedzibą ul. św. Gertrudy 2,31-046 Kraków, kontakt pppddd@op.pl i są one przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko pracownika, której jesteś strona. Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, Dane osobowe będą przechowywane do 5 lat od czasu zakończenia realizacji umowy, a następnie zostaną zniszczone. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia/realizacji umowy. Dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust 1 lit b RODO tzn. na podstawie umowy, której jesteś stroną. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Informujemy, że nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, a dane nie będą profilowane. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres e-mail: inspektor1@mjo.krakow.pl