Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych,
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*„doświadczenie zawodowe” rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno – prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów Statutu Miasta Krakowa,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość struktury UMK i jednostek organizacyjnych Gminy,
- umiejętność sporządzania pisma okolicznościowego, notatki ze spotkania,
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Organizacja oraz obsługa kancelaryjno – biurowa spotkań Przewodniczącego lub w jego imieniu Wiceprzewodniczących Rady, Radnych ze środowiskami społeczno-zawodowymi, przedstawicielami instytucji, organizacji politycznych i zawodowych, społecznościami lokalnymi w tym:
- uzgodnienie zakresu tematycznego, opracowanie programu, listy uczestników, notatek, protokołów i sprawozdań,
- przygotowanie informacji i materiałów,
- czynności organizacyjne związane z pobytem uczestników,
- czynności kancelaryjne oraz prowadzenie korespondencji w związku ze sprawą.
- Wykonywanie czynności kancelaryjno – biurowych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem sekretariatu Przewodniczącego RMK, dbanie o należytą obsługę Radnych Miasta Krakowa oraz przyjmowanie stron.
- Sprawdzanie i referowanie Przewodniczącemu RMK wpływającej poczty.
- Sprawdzanie formalnej poprawności pism przedkładanych do podpisu Przewodniczącemu RMK.
- Prowadzenie kalendarza spotkań Przewodniczącego RMK.
- Prowadzenie rejestru zaproszeń wpływających do Przewodniczącego RMK w tym potwierdzanie udziału w uroczystościach i wydarzeniach Przewodniczącego RMK lub innych przedstawicieli Rady Miasta Krakowa.
- Przygotowanie niezbędnych materiałów na uroczystości i wydarzenia odbywające się z udziałem przedstawicieli Rady Miasta Krakowa.
- Aktualizacja bazy teleadresowej.
- Współudział w sporządzaniu tekstów tematycznych korespondencji okolicznościowej.
- Udzielanie informacji Radnym Miasta Krakowa oraz stronom, w tym z zakresu podejmowanych uchwał przez RMK oraz harmonogramu posiedzeń Rady Miasta Krakowa i komisji RMK.
- Załatwianie wszelkich formalności związanych z krajowymi delegacjami służbowymi Przewodniczącego RMK i Radnych Miasta Krakowa.
- Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej w ramach powierzonych zadań, w tym prawidłowy obieg, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji.
- Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępców i kierownika referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami). Czas pracy równoważny.
- Stanowisko: Podinspektor/Inspektor.
- Miejsce pracy: Kancelaria Rady Miasta Krakowa – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4 800 złotych brutto do 5 300 złotych brutto (w zależności od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji) oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność: tak
- praca przy komputerze: tak
- praca w terenie: tak
- praca w soboty: tak
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- inne: brak
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 15 października 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 23 października 2023 o godz. 9.00 w sali 303 UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)