Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe,
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym.
- Znajomość przepisów Statutu Miasta Krakowa.
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość zasad techniki prawodawczej.
- Znajomość i struktury Urzędu Miasta Krakowa.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji projektów uchwał Rady Miasta Krakowa oraz ich archiwizacja,
- Obsługa systemów „SESJA” i „LEGISLACJA ”; „LEGISLATOR”,
- Sporządzanie po posiedzeniu Rady oraz wysyłka Radnym „Podsumowania obrad”,
- Archiwizacja komputerowa protokołów z obrad oraz wyników głosowań i wprowadzanie ich do systemu UMK BIP CMS; przekazywanie wyników głosowań do Kancelarii Magistratu.
- Sprawdzenie prawidłowości publikacji w BIP wyników głosowań po zakończeniu sesji Rady Miasta Krakowa.
- Przesyłanie Radnym pism za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz doręczanie korespondencji do skrytek Radnym, którzy wyrazili taką wolę.
- Potwierdzanie za zgodność kopii projektów uchwał, materiałów sesyjnych oraz uchwał Rady Miasta Krakowa wraz z załącznikami z oryginałami wymienionych dokumentów, udostępnianie oraz przesyłanie ich zainteresowanym,
- Przygotowanie oraz wysyłka zaproszeń i zawiadomień na sesje Rady Miasta Krakowa.
- Pisemne powiadamianie o terminie sesji Wydziału Obsługi, Straży Miejskiej, Centrum Obsługi Informatycznej i innych stosownych jednostek,
- Prowadzenie teczek dokumentacji uchwał, postanowień i rezolucji Rady Miasta Krakowa,
- Rejestracja korespondencji referatu,
- Przekazywanie rezolucji podjętych przez Radę Miasta Krakowa do wskazanych organów, instytucji i osób,
- Aktualizacja i modernizowanie stron w Internecie (UMK CMS BIP) dotyczących Honorowych Obywateli i Laureatów Medali „Cracoviae Merenti” oraz Klubów Radnych,
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami). Czas pracy równoważny.
- Stanowisko: Podinspektor/Inspektor.
- Miejsce pracy: Kancelaria Rady Miasta Krakowa – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4 200 złotych brutto do 4 800 złotych brutto (w zależności od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji) oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Dyspozycyjność: czas pracy równoważny
- Praca przy komputerze: tak
- Praca w terenie: nie
- Praca w soboty: nie
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- Inne: brak
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 11 września 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 15 września 2023 o godz. 9.00 w sali 303 UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)