Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
- wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej roczny staż pracy w jednostkach z sektora finansów publicznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
- znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym,
- znajomość prawa miejscowego GMK (Statut Zarządu Dróg Miasta Krakowa, Statut Zarządu Transportu Publicznego, uchwała o strefie płatnego parkowania), aspekty funkcji zarządzającego ruchem, zarządzającego drogą, znajomość struktury organizacyjnej Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- umiejętność śledzenia i analizowania aktualnych wydarzeń w szczególności odnoszących się do wprowadzanych zmian w organizacji ruchu,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, umiejętność jednoznacznego formułowania myśli w mowie, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres oraz radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
- do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- przygotowanie projektów odpowiedzi z zakresu działania Wydziału na pisma kierowane przez organy postępowania przygotowawczego oraz koordynacja spraw z niniejszego zakresu,
- współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych związanych z zadaniami realizowanymi przez Wydział, w szczególności przygotowywanie stanowisk merytorycznych oraz kompletowanie dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań sądowych,
- przygotowywanie wymaganych materiałów i udzielanie wyjaśnień w związku z audytami i kontrolami wewnętrznymi i zewnętrznymi prowadzonymi w Wydziale,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na: interpelacje, wnioski radnych, interwencje posłów RP i senatorów RP, korespondencję od Przewodniczącego Rady Miasta Krakowa, a także nadzór nad terminowością realizacji wynikających z nich zobowiązań,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta Krakowa, prowadzenie ich rejestru,
- udzielanie odpowiedzi na skargi dotyczące działania Wydziału, ich ewidencjonowanie i prowadzenie rejestru,
- przygotowywanie i przekazywanie stanowisk odnośnie możliwości udostępniania informacji publicznych oraz przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostepnienie informacji publicznej, prowadzenie ich rejestru,
- przygotowywanie materiałów informacyjnych dla Kancelarii Prezydenta w związku ze spotkaniami Prezydenta Miasta Krakowa, Zastępców Prezydenta Miasta Krakowa z mieszkańcami,
- przygotowywanie projektów stanowisk w związku z prowadzonymi w Wydziale kontrolami, prowadzenie rejestru protokołów z przeprowadzonych kontroli,
- koordynacja przygotowywania projektów kart usług/instrukcji postępowania określających tryb załatwiania spraw należących do kompetencji Wydziału,
- opracowywanie projektów zarządzeń i pism okólnych Prezydenta Miasta Krakowa oraz sporządzanie informacji o ich wykonaniu,
- opracowywanie informacji o realizacji poleceń służbowych Prezydenta Miasta Krakowa i Dyrektora Magistratu,
- opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych, poleceń służbowych i pism okólnych Dyrektora Wydziału oraz kontrola ich wykonania,
- opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta Miasta Krakowa,
- tworzenie, redagowanie komunikatów prasowych na temat zmian organizacji ruchu,
- śledzenie i analiza aktualnych wydarzeń w Gminie Miejskiej Kraków, w tym w szczególności tych, które mają wpływ na organizację ruchu w Krakowie,
- wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępców.
- warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników/pracowniczek podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku urzędniczym pracownik zobowiązany jest/pracowniczka zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
- wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z odrębnymi przepisami),
- stanowisko : Podinspektor lub Inspektor,
- miejsce pracy: Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu,
- siedziba Wydziału: Kraków, ul. Wielopole 1,
- przewidywany termin zatrudnienia: październik 2023 rok,
- informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK,
- wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4 500 zł do 5 500 zł złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność- nie,
- praca przy komputerze-tak,
- praca w terenie-nie,
- praca w soboty- nie,
- praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej,
- godziny pracy: 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 5 września 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 11 września 2023 roku o godzinie 8.00 w formie on-line (kandydaci zakwalifikowani/kandydatki zakwalifikowane do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci/kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy PI. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)