Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
- wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- prawo jazdy kategorii B.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
- znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym;
- znajomość ustawy o drogach publicznych;
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem;
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach;
- znajomość prawa miejscowego GMK (Statut Zarządu Dróg Miasta Krakowa, Statut Zarządu Transportu Publicznego, Uchwała o strefie płatnego parkowania, uchwała o sct), aspekty funkcji zarządzającego ruchem, zarządzającego drogą;
- wiedza z zakresu inżynierii ruchu drogowego;
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres oraz radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych;
- umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
- do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- rozpatrywanie wniosków osób prywatnych, instytucji oraz podmiotów zewnętrznych i współpracujących z zarządzającym ruchem (wydziałem) w tym interpelacji i skarg;
- przygotowywanie projektów pism, decyzji, zleceń projektów organizacji ruchu;
- rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian czasowej organizacji ruchu;
- wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprez, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny;
- wydawanie zezwoleń, o których mowa w art. 651 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym;
- uzgadnianie procesji, pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym na drogach publicznych w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego;
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach w zakresie kompetencji Wydziału;
- rozpatrywanie i przygotowywanie zatwierdzeń projektów czasowej organizacji ruchu;
- przekazywanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu do wdrożenia;
- analizowanie oddziaływania rozwiązań przyjętych w projektach czasowej organizacji ruchu na bezpieczeństwo i płynność ruchu;
- prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu;
- opracowywanie projektów organizacji ruchu;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi UMK, miejskimi jednostkami organizacyjnymi, zarządem dróg, Policją oraz innymi podmiotami i organami w zakresie spraw dotyczących organizacji ruchu;
- wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępców i kierownika referatu.
- warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników/pracowniczek podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany/pracowniczka zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony;
- wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z odrębnymi przepisami);
- stanowisko : Referent lub Podinspektor;
- miejsce pracy: Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu;
- siedziba Wydziału: Kraków, ul. Wielopole 1;
- przewidywany termin zatrudnienia: październik 2023 rok;
- informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK;
- wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4 500 zł do 4 800 zł złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność- tak (możliwa praca popołudniami);
- praca przy komputerze-tak;
- praca w terenie-tak;
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B- tak;
- praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej;
- rotacyjna praca zdalna;
- godziny pracy: 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku, możliwa praca popołudniami.
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 3 września 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 7 września 2023 roku o godzinie 8.00 w formie on-line (kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci/kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy PI. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)