PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE – KIEROWNIK REFERATU W WYDZIALE OBSŁUGI URZĘDU (1 ETAT) WYDZIAł OBSŁUGI URZĘDU
(NR REF. 1-OU-2020)

 

Oferujemy:
  1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
  3. Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
  4. Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
  5. Dostęp do najnowszych technologii.
  6. Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
  7. Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
  8. Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
  9. Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.

 

Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:

 

1.    Wymagania niezbędne (formalne):

  1. spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla wolnych kierowniczych stanowisk urzędniczych,

  2. obywatelstwo polskie,

  3. wykształcenie wyższe.

  4. staż pracy minimum 5 lat.

  5. minimum 5  letnie doświadczenie  w branży poligraficznej,

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

 

2.Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

  1. wiedza w zakresie Poligrafii.

  2. znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  3. bardzo dobra znajomość programów: MS Office, Corel Draw, Pakiet Adobe.

  4. biegła znajomość zagadnień druku offsetowego i cyfrowego.

  5. wiedza i umiejętności w zakresie eksploatacji maszyn poligraficznych.

  6. kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.

  7. umiejętność organizacji i planowania pracy.

  8. preferowane wykształcenie techniczne o kierunku Poligraf.

  9. mile widziane wykształcenie o kierunku informatyk lub grafik komputerowy.

Uwaga: wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizacja pracy podległych pracowników,

  2.  przygotowywanie umów na realizacje zadań Referatu Poligrafii, rozliczanie umów, opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych,

  3. przygotowywanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w przeprowadzaniu procedur o udzielenie zamówień publicznych,

  4. bieżąca kontrola realizacji rocznego budżetu Referatu, ewidencja finansowo-księgowa,

  5. nadzór nad konserwacją maszyn drukarskich i introligatorskich.

 

4. Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:

  1. pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy, w przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,

  2. wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami),

  3. stanowisko: Kierownik Referatu,

  4. miejsce pracy: Wydział Obsługi Urzędu,

  5. siedziba Wydziału: Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4

  6. wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze wraz z dodatkiem funkcyjnym z przedziału 4.500 – 5.500 zł oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,

  7. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

     

    Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. możliwość pracy w terenie – nie

  2. dyspozycyjność - nie

     

    Oferty składa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej www.bip.krakow.pl w terminie do 15 marca 2020 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

     

    O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowania się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www. bip. krakow.pl) oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4  w Krakowie. Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

     

    UWAGA

     

    W związku z zagrożeniem epidemiologicznym testy nie odbędą się 19 marca 2020 roku. O terminie testów zostaniecie Państwo powiadomieni odrębnym mailem, w terminie późniejszym.

     

     



Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne



Wynik naboru