OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE OPŁAT DOT. NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA W WYDZIALE SKARBU MIASTA UMK (2 ETATY)
Oferujemy:
a) Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
b) Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
c) Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
d) Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
e) Dostęp do najnowszych technologii.
f) Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
g) Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
h) Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
i) Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne)
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie wyższe: prawo, geodezja, administracja, ekonomiczne związane z gospodarowaniem nieruchomościami.
c) Pozostałe wymagania określone art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
a) Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z przepisami wykonawczymi.
b) Znajomość kodeksu cywilnego ze szczególnym uwzględnieniem części ogólnej, prawa rzeczowego i zobowiązań.
c) Znajomość ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.
d) Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
e) Znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego.
f) Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawnych w ww. zakresie.
g) Umiejętność prowadzenia rozmów ze stronami w sprawach z zakresu działania danego stanowiska.
h) 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, kancelariach prawnych, firmach związanych z obrotem nieruchomościami albo obsługą geodezyjną, przy obsłudze prawnej lub finansowej firm.
i) Orzeczenie o niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (niewykluczające możliwości wykonywania czynności na danym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
a) Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz obowiązującymi procedurami.
b) Prowadzenie postępowań dotyczących:
wydawania zaświadczeń potwierdzających przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (z urzędu i na wniosek);
ustalania i naliczania opłat rocznych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów oraz sporządzanie zaświadczeń w tym zakresie dla właścicieli i współwłaścicieli gruntów;
ustalania na wniosek właściciela lub współwłaściciela w drodze decyzji administracyjnej wysokości i okresu wnoszenia opłat rocznych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
informowania na wniosek właściciela lub współwłaściciela gruntu o wysokości opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
ustalania w drodze decyzji administracyjnej na wniosek właściciela lub współwłaściciela gruntu wysokości opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
waloryzacji opłat rocznych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
udzielenia pomocy de minimis i wydawania zaświadczeń w tym zakresie;
ustalania wysokości dopłat w przypadku przekroczenia progu pomocy de minimis w związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
udzielania bonifikat od opłat rocznych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
ustalenia na wniosek właściciela lub współwłaściciela gruntu innego niż ustawowy terminu płatności opłaty rocznej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
rozłożenia na raty na wniosek właściciela lub współwłaściciela gruntu opłaty rocznej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.
c) Występowanie o wpisy w księgach wieczystych w prowadzonych sprawach.
d) Naliczanie i aktualizowanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
e) Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
f) Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych.
g) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Wydziału, jego zastępców
i kierownika referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
a) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
b) Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
c) Stanowisko: Referent lub Podinspektor.
d) Miejsce pracy: Wydział Skarbu Miasta – Urząd Miasta Krakowa.
e) Lokalizacja: Kraków, ul. Kasprowicza 29, ul. Mogilska 65.
f) Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3.200,- do 4.000,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
g) Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a) Możliwość pracy w terenie: przeprowadzanie/udział w wizjach terenowych w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 24 września 2019 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 3 października 2019 roku o godz. 11.00 Sala 303 przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne
Wynik naboru