PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ WYDZIAŁ FINANSOWY UMK
(NR REF. 2-FK-2019)

 

Oferujemy:
  1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
  3. Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
  4. Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
  5. Dostęp do najnowszych technologii.
  6. Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
  7. Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
  8. Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
  9. Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.

Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy

 

- wymagania niezbędne (formalne):s

 

  1. spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
  2. obywatelstwo polskie,
  3. wykształcenie wyższe :(preferowany kierunek : finanse i rachunkowość),
  4. doświadczenie zawodowe : minimum 1 rok pracy w służbach finansowo-księgowych).

 

Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

 

  1. 2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :


    1. znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości oraz zasad dotyczących prowadzenia ewidencji księgowej, klasyfikacji budżetowej wynikających z :

    1) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,

    2) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,

    3) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.

    2. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny Finansów publicznych

    1) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

    2) ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

    3. znajomość zasad sporządzania sprawozdań finansowych, budżetowej i w zakresie operacji finansowych:

    1) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej,

    2) rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.

    4. praktyczna znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i sprawozdań

    w zakresie operacji finansowych.

    5. praktyczne umiejętności księgowania operacji gospodarczych, sporządzania dokumentów księgowych.

    6. praktyczna umiejętność obsługi kasowej (zarządzenie Nr 3291/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 7.12.2018 r. w sprawie Instrukcji Kasowej w Wydziale Finansowym).

    7. preferowany Certyfikat „Rozpoznawanie znaków pieniężnych”, zaświadczenie o ukończeniu kursu kasjera złotówkowego, zaświadczenie o ukończeniu kursu kasjera walutowo-złotówkowego.

    8. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub dokument potwierdzający przyznanie renty nie wykluczające pracy na danym stanowisku.

     

    Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych

    i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.

     

    Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:

     

    1) Weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych,

    2) Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie wydatków bieżących,

    3) Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych w układzie klasyfikacji budżetowej, budżetu zadaniowego, kategorii zadań,

    4) Sporządzanie sprawozdawczości w powyższym zakresie,

    5) Przeprowadzanie inwentaryzacji aktywów i pasywów w formie i terminach przewidzianych w ustawie o rachunkowości,

    6) Prowadzenie obsługi kasowej zadań realizowanych przez wydziały UMK w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, ZFŚS, depozytów i Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej – w ramach zastępstwa podczas nieobecności pracownika odpowiedzialnego za obsługę kasową.

     

     

    Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:

     

    a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,

    b) wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami),

    c) stanowisko : Referent lub Podinspektor

    d) miejsce pracy: Wydział Finansowy,

    e) siedziba Wydziału: Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4,

    f) wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3000 zł do 3500 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,

    g) dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

     

    Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku: BRAK

     

     

    Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do  17 lutego 2019 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 21 lutego 2019 roku o godz. 8.00 w Sali Lea przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.

    O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz

    o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.

    Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.

     


Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze



Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne