PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE ORGANIZACYJNYM WYDZIAŁU EDUKACJI UMK 1 et. WYDZIAŁ EDUKACJI
(NR REF. 2-EK-2019)

 

Oferujemy:
  1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
  3. Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
  4. Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
  5. Dostęp do najnowszych technologii.
  6. Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
  7. Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
  8. Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
  9. Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.

Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy

 

- wymagania niezbędne (formalne):

  1. Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
  2. a) obywatelstwo polskie,

    b) wykształcenie wyższe: nauki społeczne lub administracja publiczna

    c) pozostałe wymagania określone dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych

    Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

     

    2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :

    • znajomość ustaw: Prawo oświatowe, Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe, ustawa o systemie oświaty

    • znajomość ustawy – Karta Nauczyciela,

    • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w podstawowym zakresie,

    • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym i o samorządzie powiatowym,

    • znajomość prawa prasowego w podstawowym zakresie

    • znajomość struktury krakowskiej oświaty,

    • umiejętność klarownego formułowania myśli,

    • umiejętność redagowania tekstów na potrzeby promocji w mediach

    • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).

     

    Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.

     

    Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:

    • Realizacja „Krakowskiego Programu Wspierania Uzdolnionych Uczniów”

    • Współpraca ze Związkami Zawodowymi w zakresie działania referatu.

    • Opracowywanie materiałów dla Wydziału Komunikacji Społecznej.

    • Koordynacja działań w zakresie edukacji patriotycznej.

    • Koordynacja działań dotyczących programów związanych z bezpieczeństwem.

    • Koordynacja działań związanych z projektem HIP - Zimbardo

    • Koordynacja działań związanych z RCP/ STRADOM

    • Przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa.

    • Sporządzanie sprawozdań z realizacji zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa, poleceń służbowych Dyrektora Magistratu itp.

    • Przygotowanie opinii do projektów dla Prezydenta Miasta Krakowa.

    • Wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem projektów uchwał na Sesje

    i Komisje Rady Miasta Krakowa (w zakresie działania stanowiska).

    • Opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski komisji RMK, interwencje poselskie i senatorskie oraz wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie działania stanowiska.

    • Przygotowanie korespondencji i prowadzenie dokumentacji w zakresie działania stanowiska oraz ich archiwizowanie.

    • Udzielanie informacji zgłaszającym się stronom ( w zakresie działania stanowiska).

    • Załatwianie spraw w zakresie działania stanowiska wynikających z bieżącej korespondencji.

    • Zbieranie i przetwarzanie danych wynikających z przeprowadzanych ankiet wśród dyrektorów szkół i placówek.

    • Opracowanie w imieniu Wydziału zbiorczych informacji i opinii m.in do dokumentów

    o charakterze strategicznym.

    • Działania związane z udostępnianiem informacji publicznej przez Urząd Miasta Krakowa zgodnie z „procedurą wewnętrzną dot. Koordynacji działań związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek”.

    • Kształtowanie polityki wsparcia edukacyjnego – inspirowanie inicjatyw edukacyjnych.

    • Działania na rzecz tworzenia pozytywnego wizerunku Gminy Miejskiej Kraków w zakresie oświaty.

    • Działania promocyjne dla uroczystości i przedsięwzięć organizowanych lub współorganizowanych przez Wydział Edukacji

    • Współpraca z pełnomocnikami Prezydenta, innymi Wydziałami Urzędu Miasta Krakowa, Radami Dzielnic, jednostkami organizacyjnymi Gminy Miejskiej Kraków a także podmiotami zewnętrznymi w zakresie inicjatyw edukacyjnych dotyczących dzieci i młodzieży.

    • Użytkowanie podsystemu „Rejestracja i Śledzenie Spraw Urzędu” w zakresie działania stanowiska

    • Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału oraz kierownika referatu.

    Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:

    a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,

    b) wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami),

    c) stanowisko : Referent lub Podinspektor

    d) miejsce pracy: Wydział Edukacji,

    e) siedziba Wydziału: Kraków, ul. Stachowicza 18,

    f) wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 2800 zł do 3500 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,

    g) dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

     

    Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:

    a) możliwość pracy w terenie

    b) praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej.

     

     

    Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 10 lutego 2019 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 14 lutego 2019 roku o godz. 8:00 Sala nr 511 Vp. Budynek UMK przy u. Stachowicza 18 w Krakowie.

     

    O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz

    o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.

    Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.

     

     

     


Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze



Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne



Wynik naboru