PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE ORGANIZACYJNYM WYDZIAŁU MIESZKALNICTWA UMK 1 ET. WYDZIAŁ MIESZKALNICTWA
(NR REF. 7-ML-2018)

 

Oferujemy:
  1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
  3. Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
  4. Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
  5. Dostęp do najnowszych technologii.
  6. Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
  7. Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
  8. Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
  9. Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.

Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy

 

- wymagania niezbędne (formalne):

  1. Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
  2. • Wykształcenie: wyższe magisterskie.

    • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej – co najmniej 6 miesięcy.

     

    Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

     

    - wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)

    • Znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.).

    • Znajomość przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.).

    • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 z późn. zm).

    • Znajomość Statutu Miasta Krakowa - uchwała Nr CXXI/1934/14 Rady Miasta Krakowa z dnia 5 listopada 2014 r. w sprawie przyjęcia oraz ogłoszenia tekstu jednolitego Statutu Miasta Krakowa z późn. zm).

    • Znajomość funkcjonowania Urzędu Miasta Krakowa – Zarządzenie nr 1434/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 7 czerwca 2018 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Krakowa.

    • Znajomość zadań Wydziału Mieszkalnictwa – Zarządzenie nr 1355/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 29 maja 2018 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Mieszkalnictwa.

    • Doświadczenie w prowadzeniu obsługi sekretarskiej lub kancelaryjnej.

     

     

    Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych

    i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.

     

    Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:

    • Prowadzenie obsługi sekretariatu Dyrektora Wydziału Mieszkalnictwa

    • Wprowadzanie przyjętej korespondencji i przesyłek do systemu RISS.

    • Sprawdzanie kompletności załączników, eliminowanie korespondencji niewłaściwie skierowanej i przekazywanie jej do właściwego Wydziału.

    • Potwierdzanie wpływu pism do Wydziału oraz przekazywanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych referatów Wydziału.

    • Przekazywanie opieczętowanej i ponumerowanej korespondencji z rozdzielni poczty, łącznie z dziennymi wydrukami komputerowymi przygotowanymi oddzielnie dla poszczególnych referatów Wydziału.

    • Udzielanie informacji dla stron ustnie i telefonicznie w zakresie kompetencji i zakresów działania komórek w Urzędzie Miasta Krakowa oraz Referatów w Wydziale Mieszkalnictwa.

    • Prowadzenie rejestrów procedur zewnętrznych i wewnętrznych oraz poleceń i zarządzeń Dyrektora Wydziału Mieszkalnictwa, a także rejestrów upoważnień i pełnomocnictw.

    • Prowadzenie rejestru oraz rozliczanie biletów i kart komunikacji miejskiej.

    • Prowadzenie wewnętrznej kontroli dotyczącej dyscypliny pracowników.

    • Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych, wyjść prywatnych i godzin nadliczbowych.

    • Zaopatrywanie Wydziału w środki trwałe, wyposażenie i materiały biurowe.

    • Prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych.

    • Przygotowanie skierowań pracowników na badania profilaktyczne.

    • Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zawierającej zaświadczenia lekarskie.

    • Obsługa elektronicznego konta poczty wydziałowej.

    • Ewidencjonowanie i kontrolowanie terminowości załatwiania skarg wniosków i petycji.

    • Porządkowanie dokumentów i przygotowywanie ich do archiwizacji.

    • Sporządzanie spisów akt przekazywanych do archiwum.

    • Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do wykonywania czynności służbowych.

    • Inne czynności zlecone przez przełożonych.

     

    Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:

    • Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony na 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej lub 7 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nie określony,

    • Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/,

    • Miejsce pracy: Wydział Mieszkalnictwa – Urząd Miasta Krakowa,

    • Stanowisko : Referent lub Podinspektor,

    • Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3.000,- do 3.500,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,

    • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/,

     

    Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim:

    a) formularz zgłoszeniowy,

    b) dokument potwierdzający tożsamość,

    c) dokumenty poświadczające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,

    d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

    ( tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia)

     

     

    Postępowanie rekrutacyjne składa się z trzech etapów:

    pierwszy etap - wstępna selekcja zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych,

    drugi etap - test wiedzy i umiejętności,

    trzeci etap - rozmowa kwalifikacyjna.

     

    Oferty składa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej www.bip.krakow.pl w terminie do dnia 9 grudnia 2018 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Testy kwalifikacyjne dla osób, które spełnią wymogi formalne odbędą się w dniu 12 grudnia 2018 roku o godz. 14:00 sala Konferencyjna (parter) Kraków ul. Wielopole 17a Budynek UMK

    O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres

    e-mailowy.

     

     


Zarządzenie Nr 1333/09 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 17 czerwca 2009 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska pracy



Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne



Wynik naboru