Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
- wymagania niezbędne (formalne):
a. Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
b. Obywatelstwo polskie.
c. Wykształcenie : wyższe.
d. Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a. Znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej,
b. Znajomość przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
c. Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego.
d. Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych w zakresie rozliczania dotacji.
e. Ogólna znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miasta Krakowa.
f. Ogólna znajomość zagadnień związanych z działaniem Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia.
g. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
a. Realizacja zadań wynikających z realizacji w Gminie Miejskiej Kraków ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, oraz ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w szczególności:
b. Obsługa zadania wynikająca z ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, w tym przy wykorzystaniu aplikacji informatycznej Ministerstwa Sprawiedliwości na witrynie internetowej https://adm-np.ms.gov.pl, lub innej.
c. Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa, umów oraz innych dokumentów wymaganych przy realizacji powierzonego zadania.
d. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma, interpelacje, skargi i wnioski w zakresie powierzonych zadań.
e. Stała rejestracja i aktualizacja wykonywanych zadań w aplikacjach i systemach informatycznych Urzędu Miasta Krakowa.
f. Archiwizacja wytworzonych dokumentów przez Referat.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom / kandydatkom:
a. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników / pracowniczek podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik / pracowniczka zobowiązany / zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
b. Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
c. Stanowisko: Podinspektor.
d. Miejsce pracy: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia – Urząd Miasta Krakowa.
e. Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Dekerta 24
f. Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
g. Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 5.000, do 6.000,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
h. Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a. dyspozycyjność – nie
b. praca przy komputerze – tak
c. praca w terenie - tak
d. praca w soboty – nie
e. uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B – nie
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 22 września 2024 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się 25 września 2024 roku o godz. 14.00 w Sali Portretowej przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci / kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.