Oferujemy:
a)Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
b) Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
c) Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
d) Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
e) Dostęp do najnowszych technologii.
f) Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
g) Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji.
h) Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
i) Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
j) Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie wyższe.
c) Co najmniej roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
d) Spełnienie pozostałych wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych: art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11 października 2022 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy Kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.).
b) Znajomość Statutów Dzielnic Miasta Krakowa ustalonych przez Radę Miasta Krakowa uchwałami z dnia 12 marca 2014 r. w sprawie organizacji i zakresu działania: Dzielnicy I Stare Miasto uchwała nr XCIX/1495/14 ( t.j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6695), Dzielnicy II Grzegórzki uchwała nr XCIX/1496/14 (t.j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6696), Dzielnicy III Prądnik Czerwony uchwała nr XCIX/1497/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6697), Dzielnicy IV Prądnik Biały uchwała nr XCIX/1498/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz.6698), Dzielnicy V Krowodrza uchwała nr XCIX/1499/14 ( t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6699), Dzielnicy VI Bronowice uchwała nr XCIX/1500/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6700), Dzielnicy VII Zwierzyniec uchwała nr XCIX/1501/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6701), Dzielnicy VIII Dębniki uchwała nr XCIX/1502/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6702), Dzielnicy IX Łagiewniki-Borek Fałęcki uchwała nr XCIX/1503/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6703), Dzielnicy X Swoszowice uchwała nr XCIX/1504/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6704), Dzielnicy XI Podgórze Duchackie uchwała nr XCIX/1505/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał.
z 2021 r. poz. 6712), Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim uchwała nr XCIX/1506/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6705), Dzielnicy XIII Podgórze uchwała nr XCIX/1507/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6706), Dzielnicy XIV Czyżyny uchwała nr XCIX/1508/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6707), Dzielnicy XV Mistrzejowice uchwała nr XCIX/1509/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6708), Dzielnicy XVI Bieńczyce uchwała nr XCIX/1510/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6709), Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie uchwała nr XCIX/1511/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6710), Dzielnicy XVIII Nowa Huta uchwała nr XCIX/1512/14 (t. j. Dz. U. Woj. Mał. z 2021 r. poz. 6711).
c) Znajomość Statutu Miasta Krakowa - uchwała nr XXV/570/19 Rady Miasta Krakowa z dnia 25 września 2019 r. w sprawie przyjęcia oraz ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały nr XLVIII/435/96 Rady Miasta Krakowa z dnia 24 kwietnia 1996 r. w sprawie Statutu Miasta Krakowa z późn. zm.
d) Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Krakowa – Zarządzenie nr 1669/2024 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 6 czerwca 2024 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Krakowa.
e) Znajomość Zarządzenia Nr 1125/2023 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 26 kwietnia 2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130 000 zł netto.
f) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
a) Prowadzenie obsługi sekretariatu Dyrektora Biura ds. Dzielnic Miasta Krakowa.
b) Bieżąca ewidencja korespondencji wpływającej i wypływającej, w tym obsługa systemu EZD PUW.
c) Sprawdzanie kompletności załączników eliminowanie korespondencji niewłaściwie skierowanej i przekazywanie jej do właściwej komórki organizacyjnej UMK.
d) Potwierdzanie wpływu pism do Biura oraz przekazywanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych referatów Biura.
e) Przekazywanie opieczętowanej i ponumerowanej korespondencji z rozdzielni poczty, łącznie z dziennymi wydrukami komputerowymi przygotowanymi oddzielnie dla poszczególnych referatów Biura.
f) Udzielanie informacji dla stron ustnie i telefonicznie w zakresie kompetencji i zakresów działania komórek w Urzędzie Miasta Krakowa oraz Referatów w Biurze ds. Dzielnic Miasta Krakowa.
g) Prowadzenie rejestru oraz rozliczanie biletów komunikacji miejskiej.
h) Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych.
i) Prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych.
j) Sporządzanie zbiorczych harmonogramów pracy pracowników.
k) Obsługa elektronicznego konta poczty biurowej.
l) Obsługa zadania budżetowego „Obsługa Dzielnic Organizacja” w szczególności planowanie
i realizacja budżetu w ramach zadania, przygotowanie umów i zleceń i ich ewidencja, prowadzenie ewidencji bieżących rozliczeń faktur do umów i zleceń, współpraca z Zespołem Radców Prawnych i Wydziałem Finansowym w zakresie dotyczącym realizacji zadania, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych, harmonogramów i płynności, wykonywaniu czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych w ramach realizacji zadań budżetowych Biura, kompletowanie kart monitorowania zadania budżetowego oraz przygotowywanie miesięcznych, zbiorczych zestawień w tym zakresie.
m) Analiza budżetowa zadań Biura ds. Dzielnic Miasta Krakowa, w tym: planowanie i sprawozdawczość.
n) Prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem zadań Biura (aplikacja Rejestracja Czasu Pracy – RCP) oraz Systemem Zarządzania Jakością, w tym przygotowywanie materiałów związanych z realizacją przez Biuro procesu GR 4 Komunikacja z otoczeniem.
o) Planowanie i bieżące zaopatrywanie Biura w sprzęt i materiały biurowe.
p) Obsługa kancelaryjno-biurowa oraz organizacyjna szkoleń dla członków Rad Dzielnic.
q) Przygotowywanie wyborów do Rad Dzielnic i wykonywanie wszystkich czynności z tym związanych do czasu powołania Miejskiego Komisarza Wyborczego ds. przeprowadzenia wyborów do Rad Dzielnic.
r) Obsługa systemów: EZD PUW, GRU, WYBUD, ESZT, STRADOM, SOZP, OBUD, RCP, GRIP365.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
a) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowniczek/pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracowniczka/pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
b) Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
c) Stanowisko: Referent lub Podinspektor.
d) Miejsce pracy: Biuro ds. Dzielnic Miasta Krakowa – Urząd Miasta Krakowa.
e) Lokalizacja: ul. Wielopole 17 a, Kraków
f) Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK.
g) Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 5 000 – 6 000 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
h) Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a) Dyspozycyjność: z reguły od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -15.30 (równoważny czas pracy).
b) Praca przy komputerze: tak.
c) Praca w terenie: nie.
d) Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie.
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 12 sierpnia 2024 roku. Decyduje data wysłania formularza.
Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w formie stacjonarnej w dniu 14 sierpnia 2024 roku o godz. 9.00 w Sali Portretowej UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.