Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatek / kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. wymagania niezbędne (formalne)
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Staż pracy minimum 3 lata w strukturach organów:
- bezpieczeństwa i porządku publicznego lub
- obrony narodowej lub
- zarządzania kryzysowego.
- Pozostałe wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
- Znajomość ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.
- Znajomość ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. prawo o zgromadzeniach.
- Znajomość ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska.
- Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 lutego 2024 r. w sprawie systemów wykrywania skażeń i powiadamiania o ich wystąpieniach oraz właściwości organów w tych sprawach.
- Znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
- Znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
- Znajomość ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.
- Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności umożliwiającego pracę na w/w stanowisku.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Wykonywanie zadań wynikających z art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.
- Pełnienie dyżurów w Centrum Zarządzania Kryzysowego Miasta Krakowa (CZK) w systemie zmianowym całodobowym – zgodnie z ustalonym harmonogramem i regulaminem.
- Obsługa wszystkich urządzeń technicznych i systemów łączności stanowiących wyposażenie CZK oraz nadzór nad ich stanem technicznym.
- Prowadzenie bieżącej analizy i oceny stanu bezpieczeństwa miasta wynikającej z zaistniałych zdarzeń oraz opracowywanie wniosków i decyzji w tym zakresie.
- Bieżący monitoring zagrożeń oraz stała współpraca z instytucjami prowadzącymi stały monitoring środowiska i monitoring zagrożeń, analiza otrzymanych informacji i podejmowanie działań prewencyjno – ostrzegawczych, a w czasie potrzeby inicjowanie działań ratowniczych.
- Uruchamianie sił i środków oraz koordynacja działań w ramach:
- systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania,
- ewakuacji ludności w czasie zagrożenia lub akcji ratowniczej,
- zarządzania kryzysowego w przypadku nadzwyczajnych wydarzeń, zgodnie z Planem Zarządzania Kryzysowego Miasta Krakowa wraz z jego załącznikami.
- Przyjmowanie informacji o klęskach żywiołowych, katastrofach i innych nadzwyczajnych zagrożeniach, kierowanie do działań ratowniczych odpowiednich sił i środków oraz koordynowanie i wspieranie działań ratowniczych i porządkowo – ochronnych prowadzonych przez te siły.
- Powiadamianie i alarmowanie na polecenie osób upoważnionych osób funkcyjnych oraz pracowników UMK.
- Prowadzenie treningów radiowych w systemie ostrzegania wojsk oraz ludności cywilnej o zagrożeniach uderzeniami z powietrza oraz treningów łączności radiowej z CZK Wojewody Małopolskiego.
- Utrzymywanie bieżącej współpracy ze służbą dyżurną WCZK Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz centrami zarządzania kryzysowego sąsiednich gmin i powiatów, informowanie ich o mogących powstać zagrożeniach.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom / kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowniczek / pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracowniczka / pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
- Stanowisko urzędnicze: Podinspektor
- Miejsce pracy: Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Centrum Zarządzania Kryzysowego Miasta Krakowa, ul. Rozrywka 26, 31-419 Kraków.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 5.000 zł do 6.000 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Możliwość pracy w terenie: TAK (jeśli zajdzie taka potrzeba),
- Dyspozycyjność: TAK (jeśli zajdzie taka potrzeba),
- Praca przy komputerze: TAK,
- Praca w soboty: TAK (jeśli zajdzie taka potrzeba),
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: NIE.
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 18 sierpnia 2024 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 22 sierpnia 2024 roku o godz. 08.00 w formie stacjonarnej – sala konferencyjna w Urzędzie Miasta Krakowa os. Zgody 2, 31-949 Kraków.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)