Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1) wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-miesięczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych lub w księgowości,
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*„doświadczenie zawodowe” rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno – prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2) wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Rozdział 1, 2, 7, 9).
- Znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
- Znajomość zagadnień związanych z zakresem działania Wydziału Geodezji.
- Potwierdzony zaświadczeniami udział w seminariach i szkoleniach w zakresie finansów publicznych, pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz potwierdzone doświadczenie w rachunkowości budżetowej.
- Dyplom stwierdzający ukończenie studiów o kierunkach finanse lub księgowość.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją budżetu w zakresie Wydziału.
- Obsługa aplikacji STRADOM w zakresie planowania i monitorowania zadań budżetowych Wydziału.
- Opracowywanie i przygotowywanie umów w ramach przyznanych środków, prowadzenie ich ewidencji oraz wprowadzanie do aplikacji GRU.
- Kontrola pod względem formalnym otrzymanych do realizacji rachunków i faktur, prowadzenie ich ewidencji i wprowadzanie do aplikacji WYBUD.
- Sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji budżetu Wydziału.
- Przygotowywanie materiałów i prowadzenie spraw dotyczących planowania i udzielania zamówień publicznych na wykonywanie prac zleconych przez Wydział oraz rejestracja ich w aplikacji SOZP.
- Obsługa aplikacji SZP w zakresie prowadzonych projektów w Wydziale.
- Bieżąca współpraca z Wydziałami UMK, Małopolskim Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim.
- Sporządzanie harmonogramów wydatków i dochodów w ramach budżetu Wydziału oraz obsługa aplikacji PFPRO.
- Wnioskowanie o dotację celową z budżetu Wojewody, funduszy celowych.
- Sporządzanie sprawozdań z realizacji dotacji.
- Rejestracja czasu pracy w systemie RCP.
- Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego Zastępców i Kierownika referatu.
- Udział w szkoleniach, naradach - okresowa aktualizacja wiedzy i przepisów.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Stanowisko: Podinspektor/Inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Geodezji – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Grunwaldzka 8.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 5 000 złotych brutto do 5 800 złotych brutto (w zależności od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji) oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność: w godzinach pracy
- praca przy komputerze: tak
- praca w terenie: nie
- praca w soboty: nie
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- inne: brak
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 26 sierpnia 2024 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 2 września 2024 o godz. 8.00 w sali Dietla Urzędu Miasta Krakowa, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do
testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)