Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z przepisami wykonawczymi.
- Znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji
- w zakresie dróg publicznych.
- Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego.
- Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawnych w ww. zakresie.
- Umiejętność prowadzenia rozmów ze stronami w sprawach z zakresu działania danego stanowiska.
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu szacowania nieruchomości lub posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości lub doświadczenie zawodowe związane z analizą operatów szacunkowych (potwierdzone zakresem czynności, zaświadczeniem).
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie, według zasad i trybu określonych w przepisach ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy z dnia z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i Kodeksu postępowania administracyjnego, spraw o ustalenie i wypłatę odszkodowania za nieruchomości wydzielone lub objęte decyzjami o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub o ustaleniu lokalizacji drogi, nabyte z mocy prawa na własność jednostek samorządu terytorialnego: gromadzenie i analiza materiałów i dowodów, w tym operatów szacunkowych, przygotowywanie projektów pism, postanowień i zaświadczeń, przygotowywanie projektów decyzji.
- Przygotowanie kompletnej dokumentacji do wypłaty w ustawowym terminie odszkodowań ustalonych w ostatecznych decyzjach wydanych w stosunku do nieruchomości położonych w granicach Gminy Miejskiej Kraków, nabytych przez jednostki samorządu terytorialnego lub Skarb Państwa na podstawie art. 12 ust. 4 ww. ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.
- Występowanie do ksiąg wieczystych z wnioskami o ujawnienie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi) wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
- Przygotowywanie sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań, udzielanie informacji stronom, przygotowanie odpowiedzi na skargi.
- Wykonywanie czynności w sprawach dotyczących odszkodowań za nieruchomości nabyte z mocy prawa pod drogi krajowe i wojewódzkie oraz w sprawach prowadzonych przez inne organy.
- Planowanie i monitorowanie wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Miasta Krakowa na wypłaty odszkodowań.
- Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych
- Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez dyrektora, jego zastępców i kierownika referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowniczek/pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracowniczka/pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
- Stanowisko: Referent, Podinspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Skarbu Miasta – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Jana Kasprowicza 29.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 5.000,- do 6.000,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Dyspozycyjność: nie.
- Praca przy komputerze: tak.
- Praca w soboty: nie.
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie.
- Praca w terenie: tak (możliwe przeprowadzanie/udział w wizjach terenowych w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań).
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 19 sierpnia 2024 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 23 sierpnia 2024 roku o godz. 8.00 Sala Portretowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)