„Odbiór i zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie” w ilości około 65.000 szt. w skali roku.
„Odbiór i zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie” w ilości około 65.000 szt. w skali roku.
Gmina Miejska Kraków zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. „Odbiór i zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie oraz zakup od Przekazującego uzyskanego w ten sposób złomu”.
W przypadku zainteresowania, ofertę należy składać drogą mailową do dnia 2 lipca 2018 r. do godz. 15.oo na adres: km.umk@um.krakow.pl, lub papierowo w sekretariacie Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców (pok. 906) al. Powstania Warszawskiego 10, z dopiskiem „Złomowanie tablic”.
W załączeniu:
regulamin składania ofert [dostępny tutaj],
formularz ofertowy [dostępny tutaj]
wzór umowy wraz z załącznikami [dostępny tutaj]
Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 12 616 9479 lub 12 616 9473