Biuro Miejski Ośrodek Wspierania Inicjatyw Społecznych rekomenduje przekazywanie do konsultacji dokumentów rejestracyjnych stowarzyszeń zwykłych przed zebraniem założycielskim.
Biuro Miejski Ośrodek Wspierania Inicjatyw Społecznych rekomenduje przekazywanie do konsultacji dokumentów rejestracyjnych stowarzyszeń zwykłych przed zebraniem założycielskim.
Z uwagi na krótki termin (7 dni), jaki ustawodawca wskazał na dokonanie wpisu do ewidencji stowarzyszeń zwykłych, prosimy o przekazywanie dokumentów rejestracyjnych do konsultacji - przed zebraniem założycielskim.
Pozwoli to na wyeliminowanie ew. błędów obecnych w dokumentacji stowarzyszenia, przekazywanej w celu dokonania wpisu do ewidencji.
Dokumenty należy przesyłać w wersji elektronicznej na adres e-mail: ms.umk@um.krakow.pl
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Miejski Ośrodek Wspierania Inicjatyw Społecznych, tel. 12 616 78 11, tel. 12 616 78 12.