Zaproszenie do składania oferty na „Odbiór i zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie w ilości około 65.000 szt. w skali roku”
Gmina Miejska Kraków zaprasza Państwa do złożenia oferty na „odbiór i zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.”.
Zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych polega na przecięciu każdej tablicy rejestracyjnej co najmniej na trzy kawałki lub zgnieceniu prasą hydrauliczną w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Szacunkowa, przewidywana ilość tablic do utylizacji to ok. 65.000 sztuk rocznie z czego ok. 99% stanowią tablice aluminiowe, a ok. 1% tablice stalowe.
W przypadku zainteresowania z Państwa strony prosimy o złożenie oferty drogą mailową do dnia 28 czerwca 2017 r. do godz. 1400 na adres: km.umk@um.krakow.pl, lub w sekretariacie Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców (pok. 906) al. Powstania Warszawskiego 10, z dopiskiem „Złomowanie tablic”.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 12 616 9479 lub 12 616 9473
W załączeniu:
regulamin składania ofert [dostępny tutaj],
formularz ofertowy [dostępny tutaj]
wzór umowy wraz z załącznikami [dostępny tutaj]