Dokument archiwalny
„Wszystko o lokalach gminnych” - zaproszenie na spotkanie dotyczące zasad najmu lokali gminnych dla NGOs

Zapraszamy NGOs do „Centrum Obywatelskiego” na spotkanie pt. „Wszystko o lokalach gminnych”

W jaki sposób można ubiegać się o najem lokalu drogą bezprzetargową? Jak gospodarować takim lokalem? Jakie warunki należy spełnić biorąc udział w aukcji/przetargu? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą przedstawiciele Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w „Centrum Obywatelskim” na spotkaniu, które odbędzie się 11 lutego br.


Podczas spotkania omówione zostaną następujące tematy:

  • warunki formalne niezbędne do spełnienia celem ubiegania się o najem drogą bezprzetargową,
  • warunki formalne udziału w aukcji/przetargu,
  • wymogi formalne warunkujące zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego, do które prawo zostało pozyskane  drogą bezprzetargową  lub w wyniku wygrania aukcji/przetargu,
  • warunki realizacji prac remontowych w lokalu użytkowym, w tym należne z tego tytułu preferencje czynszowe (stawka eksploatacyjna – sposób wyliczania, składniki);
  • podnajem lokalu użytkowego;
  • możliwość ubiegania się o wynajem lokalu przez więcej niż jeden podmiot;
  • pozyskiwanie dodatkowych danych na temat pustostanów (dokumentacje inwentaryzacyjne);
  • zdjęcia pustostanów publikowane na listach aukcyjnych/przetargowych;
  • zasób pustostanów z uwzględnieniem stanu technicznego, braku barier architektonicznych.

Udział w spotkaniu jest nieodpłatny.


Termin: 11 lutego w godz. 17.00-19.00


Miejsce:

Centrum Obywatelskie
ul. Reymonta 20 (budynek Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana)
I piętro, sala szkoleniowo-konferencyjna nr 40
tel. kontaktowy w spr. spotkania - nr. 12 616 78 08
e-mail: mowis@um.krakow.pl


Rekrutacja:

Organizacje pozarządowe zainteresowane tematyką i udziałem w spotkaniu, proszone są o zgłaszanie swoich przedstawicieli drogą mailową na adres: mowis@um.krakow.pl do 31 stycznia br. wpisując w temacie wiadomości:


Zgłoszenie na spotkanie „Wszystko o lokalach gminnych”

W zgłoszeniu należy uwzględnić nazwę organizacji, dane osób uczestniczących (imię, nazwisko) oraz dane kontaktowe.

Spotkanie jest organizowane przez Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia oraz Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie w związku z zainteresowaniem przedstawicieli III sektora zasadami, które dotyczą wynajmu gminnych lokali użytkowych organizacjom pozarządowym.

Tej tematyce został także poświęcony specjalny informator pt. „Zasady wynajmu komunalnych lokali użytkowych dla organizacji pozarządowych”. Zapraszamy do lektury!



 

Osoba odpowiedzialna:
ELŻBIETA KOIS-ŻUREK - DYREKTOR BIURA
Osoba publikująca:
KRZYSZTOF GAUZA
Data wytworzenia:
2019-01-15
Data publikacji:
2019-01-15
Data aktualizacji:
2019-01-15